spaced out

IMG_7533-002 IMG_7532-002 IMG_7517-002 
Kauhee ikävä freddyä vaikka se on ollu vaan yhen päivän nyt poissa.. miten mä muka kestin ne 2 vuotta sillon??
Mun täytyy yrittää keksiä taas jotain tekemistä itelleni ku en jaksa pelata lolia kuitenkaan ihan 247 joka päivä... 
Voisin vaikka ettiä Freddylle uusia vaatteita haha. Musta on niin kivaa stailata sitä, ja kaikki sen uudet vaatteet viime kuukausien aikana onki mun valitsemia ja tilaamia...
 
Meinasin jättää kirjottamatta mitään kun en yksinkertasesti vaan osaa kirjottaa ja kuulostan niin tyhmältä hah mut parempi vissiin jotain ku ei mitään.
Oisko mitään ideoita mistä kirjottaisin tai mitä haluisitte kuulla?

IMG_7508-001

29 kommenttia:

  1. Kirjota sun lemppari eläimestä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en tykkää eläimistä.... eikö kävis postaus mun lemppari hammasharjasta

      Poista
    2. jos se on joku soiva tai muuten vaan vitun cool ni sitte. Mikää golgate what everin hammasharja ei kelpaa lol

      Poista
    3. on mulla soiva justin bieber hammasharja :)

      Poista
  2. Kirjoita sun tulevaisuudensuunnitelmista. Kuinka pitkälle oot suunnitellut sun elämää. Olis myös kiva jos se olis vähän pohtiva tms, jossa pohtisit vaihtoehtoja. En mä osaa selittää :D

    Sit toinen ehdotus olis joku liittyen sun aikaisempiin hiuksiin tai pukeutumiseen.

    Toivottavasti toteuttaisit molemmat kuitenkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm pitää miettii tota ekaa et miten kirjottaisin siitä, vai pystynkö ees ku en koskaan oo erityisemmin suunnitellu elämää, aina aatellu vaan et se mitä tapahtuu ni se tapahtuu jne.:D
      Ja toka ehdotus ois tosi kiva toteuttaa jos mulla tosiaan ois vielä täällä vanhoja kuvia musta..

      Poista
  3. heips! toivoisin postausta siitä miten olet fyysisesti ja henkisesti muuttunut vuosien varrella eli käytännössä aikajana itsestäs kuvien ja vähän ehkä syvällisten tekstien kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis vitsi tää oli hyvä idea!! Kerkesin jo innostuu kunnes muistin et eihän mulla oo yhtään vanhempaa kuvaa täällä saksassa ku ne kaikki on suomessa mun koneella... täytyy yrittää keksii jotain tai viimestään sitku meen käymään seuraavan kerran suomes. hmh:(

      Poista
    2. sano vanhemmilles et lähettää niitä sulle sähköpostin kautta?

      Poista
    3. siellä koneella on tosiaan jotain 10 000 kuvaa... ne ei ikinä löytäis niitä hyviä sieltä, ja vähän myös epäilen et ne ees osais lähettää niitä :DDD

      Poista
  4. mun mielestä sun blogi kirjotukset (kuvien lisäks tietty) on parhaita ja tuun aina iha mielläni niitä lukee! just tämmösiä kevyitä, mutta kuitenkin "asiasisältöisiä" ja jotenki oot ihmisenä niin kiinnostava että lukisin vaikka sun lemppari hammasharjasta..

    VastaaPoista
  5. lisäsin siut snäpissä varmaa joku viikko sitte mut en siltikää nää siun mystorya, miks? D:
    Btw, sulla on tosi ihana blogi ja oot sairaan nätti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en tiiä mut mulla on käyny noin myös joskus joidenkin kanssa nii lisäsin uuestaa nii alko toimii:D Mut emmä kuitenkaa joka päivä ees postaa mitää!

      Kiitos :)

      Poista
  6. kijotit joskus niistä eroista suomen ja saksan välillä nii voisit kirjottaa niitä lisää?:) nyt ku oot asunu siellä pidempään että mitä erilaista tai onko jotai tosi samaa ku suomessa tms?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pakko vielä lisätä että freddy näyttää kyllä aivan ihanalta näissä kuvissa!!

      Poista
    2. joo oon aatellukkin tätä ja keränny jo pari ideaa!:D
      ja niin <3

      Poista
  7. Haluisitko tehä postauksen miten treenaat/treenasit? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mmh en oikein koska hyvä ku ees enää muistan miten treenasin, ja tein vaan yksinkertasesti kaikkia liikkeitä alavartalolle enkä koe et osaisin mitään treeniopasta kirjottaa XD

      Poista
  8. Mä äsken selasin kaikkii vanhoja kuvia ja löysin sellasen missä sä olit mun siskon synttäreillä ja sit teki mieli tulla sanoo että moi! En tiiä muistatko mua mutta mä muistan sut ja että me juostii ympäri meidän taloo ja syötii tikkareita joiden sisässä oli purkkaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. moii muistan tietenki sut!! ja muistan itekki noi synttärit ja teiän talon sillon! :D Meiän ois pitäny olla kyl kavereita vielä ku asuin jkl :(

      Poista
    2. niiin oiski :/ näin sut sepälläki joskus mutten uskaltanu tulla juttelee ja sit se jäi vaa harmittaa :D

      Poista
  9. Mulla on sulle kysymyksiä jos et keksi postausaiheita :D

    Miten/missä vietit joulua vai vietätkö joulua lainkaan?
    Millainen sun uusivuosi tulee olemaan, hirveet bileet jossain saksassa?
    Millainen sun ruokavalio on? Kiinnostaako sua ruoan alkuperä/eettisyys, Voisitko kuvitella tutustuvasi kasvisruokavalioon?
    Oletko vielä burger kingissä töissä? Miten saksaksi palveleminen sujuu?
    Haluatko asua saksassa loppuikäs?
    Onko sulla jotain body goaleja/tuoreita hiustavoitteita/ lempi-instagramjulkkiksia tai lempiyoutubettajia tmv? Jotain idoleita?
    Voitko tehä jonkun videon/blogipostauksen tavallisesta tai valitsemastasi päivästä saksassa?
    Onko sulle tullut noin niinku byrokratiaa miettien ongelmia vastaan kun muutit saksaan/asut nyt saksassa?

    Tykkään sun blogista mutta en uskalla kommentoida nimellä :D toivottavasti postaisit taas pian!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. moi, kiitos ihan kauheesti kysymyksistä , en tienny et ketään oikeestaan pahemmin kiinnostaa mun blogi enään. oispa mulla vielä motivaatioo ja kiinnostusta itelläni tähän mut oon jo ainaki 6 vuotta blogannu aktiivisesti nii jotenki mulla on menny into tähän :/
      Toisaalta mua kiinnostais itteenikin kirjottaa noista monista aiheista just mitä ehotit, toisaalta taas en vaan millään löydä sitä motivaatioo blogin kirjottamiseen enään.. atm mua kyllästyttää kaikki some jotenkin mutta ehkä se vielä jonain päivänä innostun tekee tätä taas... Oon vaan tosi pahoillani kaikille mun lukijoille jotka vielä oottaa postauksia..

      Poista
  10. http://ikaperids.tumblr.com/image/70014329853
    !!!! ootko toi pinkkihiuksine??? :D

    VastaaPoista
  11. Voi eiii älä lopeta postaamista, tää on ollu mun lempiblogi jo tosi monta vuotta :(

    VastaaPoista
  12. Käytkö sä töissä tai opiskeletko tällä hetkellä? Olis kiva kuulla muutenkin kuulumisia! Vois olla kiva kuulla myös mitkä asiat yllätti sillon kun muutit saksaan, tai vaikka sua ei olis yllättänyt, niin mikä voi yllättää jonkun muun? Tai jotain parhaita asioita saksassa tms. Ja oot tosi kaunis ja mielenkiintonen persoona!

    VastaaPoista