i wish i was drunk forever tbh


Mulla on uus kaveri! Joka on jopa tyttö! Jee!
Yhtenä iltana menin pienessä humalassa Starbucksiin ja näin et sen kassatytön nimi on Virginia, ja mä olin et omg en oo ikinä tavannu ketään muuta Virginiaa (mun toinen nimi on Virginia) ja sit oltiin et okei meiän on pakko olla kavereita. Ja nyt me ollaan.

IMG_7412-001 IMG_7430-001

Musta nyt oikeesti vaan tuntuu etten jaksa oikeen olla sosiaalinen selvinpäin, oonkohan ainoo...? Mieluiten tapaisin kaikkia kavereita vaan juomisen merkeissä (tai siis ainakin tälläsiä kaikkia ketkä ei oo sellanen bff jonka kaa voi vaan istua 5h tekemättä mitään). Muuten tuntuu et mun sosiaalisuus on ihan loppuun kulutettu yhessä tunnissa ja alan vaan ajattelee että olispa yksin kotona pelaamassa, ei väliä kuinka kiva ihminen on kyseessä.

4 kommenttia:

  1. apua kun sä näytät hyvältä!!

    VastaaPoista
  2. voin niin samaistua suhun!!! parin hyvän eli parhaimman ystävän kaa 'jaksaa' olla muutenki tekemisissä, mut kännissä muitten kaa vaa on hauskempaa tai emt ei vaa huvita olla tekemisis selvinpäi ku itekki kuitenki tykkään olla aika paljon yksin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jes niin kiva kuulla et joku ymmärtää!:D tai varsinki tääl ku yrittää jollekki selittää tätä ni ne on vaa et wtf kunnon tyypillinen epäsosiaalinen alkoholisti suomalainen tms haha.. Mut jep sanoit kyllä just sen miten ajattelen itekki!

      Poista