Do it baby once not twice.

IMG_6907

On kyllä toisaalta sääli miten vähän otan kuvia enää... Ennen mulla oli tapana kantaa kameraa jopa postilaatikolle mukaan monen vuoden ajan ja ottaa joku 1000 kuvaa päivässä. Nyt mulla ei oo edes kuvaa mun hiuksista jotka sain vihdoin harmaiks.
Pitäisköhän mun ruveta ottaa kaikkia esteettisesti rumiakin kuvia ja julkasta niitä tänne&kertoa niistä, niin tää olis enemmän lifestyleblogi ja mulla olis paljon enemmän päiviteltävää? En tiiä haluuko kukaan sitä tai haluunko mäkään?

No, anyways mulle kuuluu tosi hyvää enkä usko että se tästä muuks muuttuukaan, vihdoin oon nimittäin täällä Saksassa elämässä mun unelmaa! 
Sain töitä Burger Kingistä ja oon oikeesti aika innoissani mun ekasta oikeesta työpaikasta ikinä haha.
Oon myös alkanu jo kelailee ens vuoden mahdollisia opintoja ja löysin yhen täydellisen alan yliopistossa (ja mäkun vannoin 2 kk sitten lukion jälkeen etten varmana ikinä mee yliopistoon). Criminal Justice, Governance and Police Science jossa opetus ois englanniks ja painopiste kansainvälisyydessä ja Interpolin tapasissa organisatioissa, mun unelma siis! Noo mut katotaan nyt, näköjään ton opiskelukin maksaa melkein 9000€..

Tänä viikonloppuna juhlitaan Freddyn 20-vuotis synttäreitä ja parin viikon päästä mun vanhemmat ja mummo tulee tänne käymään!

345 IMG_7239

14 kommenttia:

  1. Löysin sun blogin vasta ihan vähän aikaa sitten ja tykkään niin paljon sun kuvista ja postauksista yleensäkin! <3 Ja tee mielummin esteettisesti hyviä ja vähän panostutempia postauksia harvon, kuin epäesteettisiä ja hutastuja usein!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos!:) Kiva kuulla sun mielipide, noin teen itekkin mielummin tosiaan

      Poista
  2. Mukava kuulla että sulle kuulu hyvää ja oot ns saanut elämästä otteen siellä Saksassa. :) Joskus sitä itekki haaveilee jostain suuresta muutoksesta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaakin tarttua aina mahollisuuksiin tai rohkeesti tietosesti lähtee rakentaa jotain isoa muutosta koska elämä on liian lyhyt!:D

      Poista
  3. Oii miten sait sun hiukset harmaiks??? :D itelläkin kyseinen väri tavoitteena!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Armottoman värinpoisto operaatioiden jälkeen sain sen harmaan sellasilla kampaamoväreillä, mitkä on siis ku oikeita hiusvärejä eikä mitään suoravärejä mitä monet harmaat on mitä on myynnissä you know?:D Koska ne ei toimi ellei sun hiukset oo kirjaimellisesti valkoset sitä ennen. Mut sellasella kampaamokaupasta ostetul harmaalla oikeella hiusvärillä saat harmaat vaik sellasista vähän tummemmista kellertävistä blondeista

      Poista
  4. Oiiii mä oon ite aatellu jotaki ton tyyppisä siis Kriminologiaa mut suomessa ei voi opiskella sitä. Kattelin Englannista mutten tiedä vielä. Kuinka kovat vaatimukset tonne sun halumaasi yliopistoon olis? Aika kiinnostava!

    Ja mun mielestä lifestyle jutut olis kivempia :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikö?:o höh..hyvä ku muutin pois suomesta ku toi on tyyliin ainoo joka kiinnostaa mua hah. Ja en tiedä vaatimuksista oikeen, kun kaikki "aiheet" tääl yliopistois mitä voi opiskella ilmasiks nii niis oli joku (vaihteleva) lukion keskiarvo"vaatimus" näkyvissä paitsi just noihin joihinki pariin jotka maksaa. Voisin kai kuvitella et tollasiin maksullisiin pääsee vähän helpommin sit sisään?:D En tiiä

      Ja okeii kiitti mielipiteestä, ehkä koitan yhistää jotenkin nää 2 ääripäätä

      Poista
    2. Juu ei voi. Aika tyhmää mun mielestä. Mikä toi yliopiston nimi on muuten?

      Poista
    3. no jep :/
      Ruhr Universität Bochum, se on vissii yks Saksan isoimmista

      Poista
    4. Kiitos tosi paljon ihana! :3

      Poista
    5. aw just parasta jutella lukijoiden kaa :)

      Poista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ookei:) ja tuu tutustumaan jos haluut hei! kaikki aina sanoo tota mut kukaan ei oo koskaan tullu juttelee :D

      Poista