bruh my phone is always in my damn hand if u think im ignoring you i am

Mulla on ollut sellanen iso ongelma tänne muuton jälkeen että mun on aina pitänyt laittaa kaikki kuvat hullun isoina tiedostoina tänne blogiin että kuvan laatu säilyis ees jotenkin, mutta tänään ratkaisin vihdoin tän ja nyt mun blogin pitäis alkaa latautumaan nopeemmin tulevaisuudessa.
IMG_7368-001 5651 aa-001 IMG_7257-001 IMG_7306-001 IMG_73157-001 Vietin pari ihanaa päivää mun iskän ja äidin kanssa täällä, eilen oltiin koko päivä Düsseldorfissa jonne mä ja Freddy aiotaan mennä kyllä mahdollisimman pian uudestaan shoppailemaan! Mä vasta sain mun hiukset harmaiks ja nyt mua jo houkuttaa värjätä tummanruskeet/mustat taas... Voivoi tää ikuinen struggle hiusten kanssa.

8 kommenttia:

  1. Älä värjää!! Värjää korkeintaan tuo juuri tummaksi vaan ja jätä granny latvaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mut tälläset vaaleet näyttää kauheilta ku ne on näin kuolleet..XD oon pilannu mun pidennyksetki jo kokonaan vaik ne on vaa kuukauden vanhat.. Mut pitää kattoo..

      Poista
  2. huhhu mikä cool all silver everythang asu <3

    VastaaPoista
  3. Hei voitko kertoa jotain lohduttavia sanoja tai neuvoja, alotin lukion tänä syksynä, toka jakso alko just ja mulla on ihan älytön ahdistus. tuntuu etten jaksa ollenkaa ja vituttaa :D stressaan ihan liikaa vaik kokeisii ei oo mitään motivaatioo muutaku päästä läpi ja must tuntuu et tää menee ihan vituillee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mmh kuulostaa ihan multa ku olin lukiossa :/ olispa mulla oikeesti jotain toimivia neuvoja tohon mut en tiiä itekkään miten kestin sen 3 vuotta.. jos sul on vapaa-ajal kavereita ni ite ainaki keskittyisin oottamaan aina niitä positiivisii tapahtumia päivässä/viikossa nii ois jotain joka ns vie eteenpäin. tai jotenkin nyt aattelen et jos mul ois ollu siihen aikaan vapaa-ajalla ees kavereita nii se ois auttanu paljon.
      Motivaatiostakaan en osaa sanoo kun mun sanomana nää kaikki kliseiset "mieti et panostat omaan tulevaisuutees lukemalla kokeisiin" jne ois niin tekopyhää tai en mä ainakaan löytäny pahemmin mitään motivaatioo koko lukioaikana mihinkään... Mulla ei ollu lukiossa yhtäkää tuttua ees kelle sanoa moi, istuin vaan vessan lattialla välkät jne.
      Sit ne 3 vuotta meni kuitenkin semi nopeesti kai loppunjenlopuks kun elin jossain horrostilassa et meni vaan rutiinilla kouluun ja kotiin välittämättä loppujenlopuks mistään, en ees tienny ikinä mikä päivä on.
      Tästä ei ollu kyllä yhtään apua ku ainoo mitä osaan sanoo on että muistan niiin hyvin ton tunteen. Jos toi ei helpota tosta yhtään niin menisin (ja menin itekki) juttelee jollekki terkkarille tms :)

      Poista
  4. Sulta varmaa kysytään näit jatkuvasta koska sul on vaan niin helvetin hyvä tyyli, mut siis mist nousun hopeiset housut on jotka on niin kuvis ja sit se läpikuultava sadetakki....nii mist ne on ? Ja mistä löydät muutenki noi kivoi vaatteita ? Ihailen sun tyyliä btw muutenki

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos :D noi hopeiset housut on american apparellistä ja sadetakki primarkista :) kiitos paljon!

      Poista