hallo

11111
IMG_7073IMG_7209 IMG_7371Parit kuvat ekalta viikolta täällä Saksassa! Taas kerran tietysti oon tehnyt täällä viikossa enemmän ku Suomessa koko vuoden aikana haha.. Kaikenlaisissa juhlissa ja tapahtumissa on tultu käytyä ja sit ihan hengailtua vaan kavereiden luona ja shoppailtu. Tänään ajetaan tapaamaan kaverin tyttöystävää toiseen kaupunkiin ja kohta pitäis alkaa ettiä töitä ja hommaa saksalaista pankkitiliä ja vaikka mitä! Unohin btw mun kaikki lukio-yo-todistukset kotiin lol mut onneks kohta pitäis tulla käännösversio niistä saksaks.

Värjäsin myös hiukset kuten tosta edustavasta vikasta kuvasta näkyy. Tää on siis vaan tällänen siirtymävaihe harmaaseen koska tällä kertaa en haluu kaljuja kohtia ja 5cm pitusia hiuksia blondaamisen takia.... Jätin nyt myös pidennykset pois, nekun alkaa olla jo aika kärsineet muutenkin. 

ps voitte lisätä myös yakuroo snapchatis ! (freddy)

2 kommenttia:

  1. Hnngh miten joku voi olla noin kaunis ja elää noin upeeta elämää ._.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aw mitä? D: kiitos ihana<3 ja joo no tätä elämää täällä oon melkei 2 vuotta oottanukki istumassa mun huoneessa ni nyt oon kyllä ilonen et elämä vihdoin alkaa :Dd

      Poista