Post title

11 q2 jhjh
Tää on ollu kyllä ihanaa aikaa olla tekemättä mitään kun koulu loppu! Oon tehny taas kauheesti kaikkee luovaa mitkä on ennen jääny vähän; suunnitellu koreografiaa, ommellut enemmänkin vaatteita ja ottanu kuvia.
Ja tietenki oottanu ihan hulluna kesäkuun tokaa päivää jolloin mun one-way-and-never-coming-back-lento Saksaan lähtee!:D

Tässä loput kysymykset kysymyspostaukseen:


Kun oot pitempään ollu Saksassa nii alatko ajattelee osittain/kokonaan saksaksi? - No joo osittain, kyllä kaikkii yksinkertasia lauseita. Suurimmaks osaks ajattelen englanniks 

Ketä sun perheeseen kuuluu ja millaiset välit sulla on heihin? - Äiti, isäpuoli ja 2 pikkuveljeä, viime kuukausina meiän välit on muuttunu paljon paremmiks, ennen ei puhuttu tyyliin sanaakaan 

 Uskotko jumalaan, jeesukseen tai muuhun ns. yliluonnolliseen? - En, paitsi ehkä kohtaloon, eiks se oo vähän yliluonnollista 

Perustulo kyllä vai ei? - Kyllä, ja kyllä muutenkin kaikille muutoksille ja kokeiluille. En kestä et eduskunnassa on vuodesta toiseen samat konservatiiviset papat. Mä en osaa valita oikeiston ja vasemmiston välillä, eikä mulla oo mielipidettä että kummanlainen politiikka nyt pelastaa Suomen koska ymmärrän molempia täydellisesti ja molemmat kuulostaa ihan yhtä hyviltä mulle, vaikka kuinka monta vuotta yritän miettiä asiaa. Sitä paljon tärkeempänä arvona mulle on liberaalius - ei kuitenkaan välttämättä sellasena taloudellisena oikeisto-liberaaliutena vaan sellanen muutoksen tapahtuminen, perinteisten uskonnollisten ja isänmaallisten arvojen muuttaminen ja omien tapojen kyseenalaistaminen. 

Onko a-pan-,biseksuaalit/romantikot oikeita? vai vain tapa saada huomiota? - On ihan oikeita :-D 

Mikä sun seksuaalinen suuntautuminen on? - Hetero ihan

Onko sukupuolia vain kaksi? - On  

Ootko suvaitsevainen ihminen? - Oon, paitsi pakko sanoo tähän yks joka tuli tosta edellisestä mieleen, missä en ehkä oo niin suvaitsevainen (jos tää nyt on ees suvaitsemattomuutta) , mutta mun mielestä kaikki transihmiset jotka muuttaa sukupuolensa kaikissa mahollisissa leikkauksissa ja hormonien avulla on vieläkin silti sitä sukupuolta mihin ne synty. 

23 kommenttia:

  1. oon kateelline tisseistäs, aamen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mitä ihmettä XD no, tissit kiittävät!

      Poista
  2. OTA TÄÄ KAUHEE ROBOTTIVARMISTUS POIS PÄÄLTÄ APUA SE ON KAMALA

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ? eihän mulla oo ollu sitä päällä varmaan kahteen vuoteen? :o kävin just tsekkaa ja se on pois päältä wtf

      Poista
    2. ok testasin just ite anona jotain ja siinä oli se mut asetuksis se on kyllä pois päältä että en tiiä..

      Poista
  3. hei, haluisin kuulla lisää perusteluja vikaan kohtaan? tavallaan ymmärrän mitä tarkotat, ja oon melkein samaa mieltäkin mutta tavallaan ehkä se on "helpompaa" heille että saavat ajatella olevansa sukupuoleltaan vaikka nainen jos niin tuntvat. tai siis jos he tuntevat ittensä paremmaks sillon niin en tajua mitä se muitten elämää haittaa. sama kun että miks mies ja mies ei saa mennä naimisiin, ei kai se nyt muiden elämää pitäis haitata jos he niin saavat tehdä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tottakai ne saa ajatella olevansa sitä sukupuolta mitä haluaa, ja olla onnellisia ja tyytyväisiä uudessa sukupuolessaan ihan täysin.
      MÄ en vaan miellä niitä täysin kuitenkaa tähän feikkisukupuoleen, mutta mua ei haittaa pätkääkään silti mikään niiden elämään liittyvä tai se että ne ite mieltää ittensä naiseks - hyvä vaan että he on onnellisia jos tuntee ittensä kokonaan naiseks! niinku että siinähän tuntee ite, ihansama ja hyvä juttu, mutta MÄ en tunne niiden olevan naisia :D

      Poista
  4. Tee postaus tästä sun one way ticket to germany aiheesta. esim missä asut, miten järjestät asiat ja tulevaisuus yms

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. katotaan, en uskalla luvata mut ehkä!

      Poista
  5. Mistä sun kulmameikit on? :) (kulmameikit xdd )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. anastasia beverly hillsin dip brow :) oon tehny siit sen videonki

      Poista
  6. Ootko tilannu netistä vai mistä oot löytäny tota anastasia beverly hills?:0

    VastaaPoista
  7. Miten reenaat sun kroppaa??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. squats XD treenaan pelkkää alavartaloo, ihan kaikkii erilaisii kyykkyjä

      Poista
  8. Kui pitkä oot? Oot nätti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. liian pitkä, en tiiä tarkkaa mut ainaki 170, kiitos :)

      Poista
  9. mite meni kirjotukset?:D ittellä laski pari ainetta :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. iha hullun hyvi siihe verrattuna etten lukenu niihi enkä koko lukio aikana muutenkaa :D ja mua oikeestaa kiinnosti vaan saksa ja siitä ku tuli L ni en vois olla tyytyväisempi:) loput oli MMCC.

      Poista
    2. vähän sulla meni hyvin! onnea lakista, nyt on sekin urakka sit takana!

      ps. typerä tää varmennusjuttu tässä kommentoinnissa- "valitse kaikki kuvat joissa on leipää" ??

      Poista
    3. kiitos paljon!:) ja jep, luojan kiitos tää on ohi, onnee sullekkin hei! (koska kai nyt sait lakin kumminki vaik pari ainetta laskiki)

      ja hahaha mitä :DDd yhh saisinpa sen pois...

      Poista