Graduation

2131 IMG_6766 123
Tbh, mua on aina vähän hämmentäny kaikki ylenpalttiset onnittelut valmistumisesta koska tuntu vaan just että enhän mä tehny oikeestaan mitään tän eteen, ja just et eihän siihen tarvii tehä juuri mitään et pääsee lukion läpi ja et tää lukio nyt oli vaan tällänen mikä "piti hoitaa" haha. Vihaan muuten niitä perinteisiä yo-hattu kuvia ja suunnittelin joskus et aion sit ottaa sellasen kuvan missä se lakki on taustalla jossain roskiksessa tmv :D No ei nyt sentään, en kuitenkaan hirveen mielelläni sitä pitänyt päässä koska se ois pilannu mun asun daa.

No mut hyvät arvosanat kuitenki tuli loppujenlopuks ja juhlat on nyt juhlittu ja huomenna kohti Helsinkiä ja lentokenttää.
En malta oottaa et pääsen postailee teille mun elämästä Saksassa! Jos et 'seuraa' mua vielä snapchatissa nii lisää zelfiee 

8 kommenttia:

  1. Törkeen kiva toi shortsipuku :)

    VastaaPoista
  2. oon kyl sillee samaa mieltä ja musta se lakki oli vaan ruma ja mun jotenki liian iso päähän :D mut no iha sama jos sen päivän sitä nyt pitää onnee paljon kun vihdoin sun unelma käy toteen (saksa) !:) ja toi shortsipuku on _IHANA_, onkohan se mistä??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii, totta! :) <3 kiitos se on missguidedilta

      Poista
  3. ihana asu! tää on vähän outo kysymys mut mikä on sun lempihajuvesi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ykkösenä ehkäpä DKNY be delicious ja sit versacen bright crystal
      Äiti toi mulle just Bombshell nimisen body mistin VS:ltä ja sekin on toosi hyvä vaikka en ois uskonu koska VS tuoksut on yleensä nii makeita ja ite tykkään sellasista raikkaista

      Poista