❀❀❀❀❀❀❀❀

IMG_6571 IMG_6567
Maailman rumin lakki (YO-lakki) ostettu, ripsi- ja suihkurusketus ajat varattu, 7 pussia vaatteita heitetty pois, huone tyhjennetty, (melkein) kaikkia suomalaisia unfollattu instassa, ja elämä ainakin kohta pakattu matkalaukkuun. 
Kaikki alkaa siis olla aika mallillaan!

Mua pyydettiin kertomaan tästä muutosta, ja miten järjestän kaiken siellä yms mutta en oikeestaan tiiä mitä kertoisin koska en itekkään tiiä juuri mitään. Mulla ei oo työtä vielä tiedossa, toivon että sellasen mahollisimman pian sieltä löydän. Muutan eka Freddyn äitin luo ja asutaan siellä siihen asti et me löydetään töitä ja säästetään omaan kämppään, muuta en siis oikeestaan tiiä.
Mulla on ollu aina elämässä vähän turhankin huoleton asenne enkä osaa stressata mistään - kaikki on aina järjestyny kumminkin parhain päin. Kattoo mihin elämä vie ja mitä tapahtuu, ajatuksena ois vähän kuitenki mennä sit ens vuonna opiskelemaan.
Pääasia tässä on et pääsen vihdoin Freddyn luo, se on kaikki mitä tarviin ja haluun.

14 kommenttia:

  1. oot jotenkin niin rohkea. kaikkea hyvää sulle, toivottavasti kaikki järjestyy siellä saksassa ja oot onnellinen! pus :-)

    VastaaPoista
  2. etkai aio lopettaa tätä blogia ku muutat saksaa? jos et nii älä rupee kirjottaa saksas D: rakastan sun blogii :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en tietenkää! sit mä vasta alanki postailemaa ku vihdoin jotai postailtavaa! XD ja en rupee kirjottaa saksaks, kiitooss ihana tietää!:) <3

      Poista
  3. Ihana kuulla et asiat alkaa järjestyy <3 btw oon tosi myöhässä tän kaa mut mistä saitte tota savua tossa sun ja freddyn gifissä ( http://parkinglotparty.blogspot.fi/2014/10/ich-liebe-dich-sehr-viel.html )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun veli nappas vaa mukaan noita jostai porraskäytävistä tms paikoista :D

      Poista
    2. se on siis palosammutin savua (emt tiesitkö XD)

      Poista
  4. heei mitä aineita kirjotit ja mitä arvosanoi tuli mistäki?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. äikän (M), enkyn (C), ruotsin (M), yhteiskuntaopin (C) ja saksan (L)

      Poista
  5. Pakko ihan näin uteliaisuudesta kysyä, minkä ihmeen takia niitä suomalaisia nyt piti poistaa instagramissa seuratuista plus jakaa tieto täällä 'julistuksena'? :D Ei kuulosta kieltämättä miellyttävältä niiden kannalta, jotka esim. lukee tän ja ihmettelee, mitä pirua tyypit on tehny, jotta näin piti menetellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koska haluun muistaa mahollisimman vähän mun elämästä suomessa , ja mainitsin nyt vaan ton koska tollanen muistojen poistaminen on ollu myös oleellinen osa mun valmistautumista muuttoon

      Poista
    2. Ymmärrän pointtis. Jos Suomessa on oikeasti ollut ahdistavaa elää, ymmärrän että sitä aikaa koskevista muistoista tahtoo eroon. Mutta eikö ihmistenkin elämästä poistaminen ole jo aika radikaalia? En nyt siis meinaa niitä ihmisiä, jotka on oikeasti ollut vaan 'bad influence', huononilmanlintuja tai muuten ahdistavia. Mutta ansaitseeko ne ihmiset, jotka on tarkoittanut ja tehnyt sulle vaan hyvää sen, että sä vaan ns. heität ne kylmästi roskikseen? En väitä tietäväni millään tavalla sun tilannettas, elämääs tai ystäväpiiriäs, mutta yleensä siltojen tuhopolttaminen vaan tällasen vuoks ei välttämättä ole vaan hyvästä. Se myös loukkaa niitä ihmisiä, joille sen teet. Ainakin ne ihmiset, jotka sulle on olleet jollain tavalla mukavia? -- No hate!

      Poista
    3. Ps. Muotoilen sen näin: Säälittää ihmisten kannalta, jotka esim. olis halunnut tutustua suhun paremmin, ja pitää/piti sua hyvänä tyyppinä, mutta tulevat nyt syrjään heitetyiksi vaan sen takia, että syntyivät suomeen?

      Poista
    4. Juu ymmärrän nyt mitä tarkotat, mut en mä katkassut välejä syyttä keneenkään josta mulla jotain positiivisia muistoja oli. Enkä saa nyt päähän ketään ketä oisin esim seurannut instassa/kehen mulla ois ollu ees jotain kontaktia joka ois ehkä halunnu muhun tutustua tms (ne oli pääosin tuntemattomia ketä unfollasin). Tossa ennen muuttoa just tapahtu kaikkea, mun ja mun parhaan kaverin välit katkes lopullisesti ja se olikin mun ainoo kaveri eikä mulla ollu mitään "tuttuja" elämässä joten en usko että kukaan mua jäi nyt ikävöimään. Toisin sanoen en merkinny mitään lähes kellekään ( tiiän sen siitä koska en oo jutellut juuri kellekkään viimesen 1,5 vuoden aikana) joten aika pieni mahollisuus et joku nyt loukkaantu

      Poista