WEAR BLVCK AND BE GOLD


Mä en koskaan esittele mitään ostoksia täällä mutta tää on poikkeus, nimittäin tää ei oo edes ostos!
Oon ettinyt tällästä toppia jo jonkun aikaa tuloksetta (paitsi jotain ylihintasia ja loppuunmyytyjä löytyi) 
joten päätin tehdä sen ihan ite! 
Kävin vaan hakemassa mustaa kangasta ja ok vähän mietin että osaanko enää ommellakaan, mut oon tosi tyytyväinen tähän - ja ilonen et sain mun unelmatopin kolmella eurolla! ;)

13 IMG_9504 132
Tähän loppuun tällänen fun fact about me: Mä vihaan nukkua jonkun muun kotona (nimim. en nukkunut viime yönä sekuntiakaan). 
En koskaan haluu jäädä esim. mihinkään kotibileisiin nukkumaan, vaikka kaikki muut jäis niin mä ootan vaikka aamu seittemään asti bussia kotiin että saan nukahtaa loppujenlopuks omaan sänkyyn.

14 kommenttia:

  1. Huh, on kyllä hieno toppi! Oliko vaikea tehdä? :-)
    Ja joo, mäkin nukun aina huonommin jos en oo omassa sängyssä, omassa kotona ja porukoiden luona osaa nukkua mutta kaikkialla muualla on ihan kauheeta yyh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ei ollu muuten paitsi näiden "narujen" ompelu oli kyllä niiin ärsyttävää.. Kiva kuulla etten oo ainoo tän ongelman kaa :D!

      Poista
  2. Ahh toi on tosi hieno :o toi takaosa varsinki!

    VastaaPoista
  3. Wau toi on kyl tosi upee! :o Mul on muute sama, etten oikeen pysty nukkuu vieraitten luona tai nukun tosi huonosti :p oma sänky paras sänky! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) ja jep! mulla pitää olla myös mieluiten se oma just oikeenlainen peitto ja tyyny et voi nukkuu oikeesti kunnolla haha

      Poista
  4. ooohgood on upee toppi!

    Mull sama, maksaisin matailta et pääsisin bileiden jälkee omaasänkyy nukkuu. On aika paskaa herätä laimeeseen tunnelmaan krapulaiset ihmiset ympärillä ja ite oon yleensä aina kans ihan tööt joten ei paljo kinosta :'DD Ja mikä pahinta: yleensä pitää viel siivotakki kaiken lisäksi.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo! oon monesti maksanukkin iha jotai hullujaki summia et joku heittää mut kotiin..XD on vaan niiin sata kertaa kivempi herätä sit iha omassa rauhassa kotona..:D

      Poista