VIDEOOoooooh yeeesss



1331 IMG_6370IMG_6184

En osaa edes kuvailla miten onnellinen oon että lukio on ohi. Et mun ei tarvii enää ikinä mennä sinne niiden ihmisten keskelle tai vaihtoehtosesti vessaan itkemään. Tällä hetkellä tekis mieli sanoo myös ettei enää ikinä mitään opiskelua...
Vaikka todellisuudessahan tää meni niinkin kuuluisalla tavalla ku 'Lukio Lukematta Läpi' mut oli se silti kamalaa.
Täydelliseen lukemattomuuteen verrattuna mikään ei kumminkaan menny niin huonosti, yks oikee älläkin varmaan tulossa!
Taidan kuitenkin keksiä itelleni jonkun ammatin mihin pääsen opiskelematta, esimerkiks musiikkivideoiden ohjaaja/tuottaja.
Ne vaan huomaa mun skillssit ja on et omg tee meille video!!!! 

14 kommenttia:

  1. no sulla todellaki ois lahjoi noide videoiden kans!! iha upee toi video ja taas kerra ootte freddyn kaa nii täydellisii!!:)

    VastaaPoista
  2. vau oikeesti!! ;-; toi video aaaaaaaa oon sanaton. ootte ihanii.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiva tietää et se on siisti joidenki mielestä :) kiitti paljon ihana <3

      Poista
  3. eey, mun on ihan pakko kysyy mil muokkaat videoitas ps. oot ihan superihana ja sun blogis on parast ikin;--;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Videopadilla...ja en suosittele sitä. Oon tehny kaikkeni ettei tarvis käyttää sitä ja mul ois kaikki adobe premieret ja sony vegasit (niitä suosittelen!) mut ne ei toimi mun koneella argh :D Kiitos paljon :) <3

      Poista
  4. ei hitto toi video!!! oot kyl mahtava (y)

    VastaaPoista
  5. ooot kylla nii mahtava et huhhuijaa! ois susta musiikkivideoiden tekijaksi ;)

    VastaaPoista
  6. millä oot tehny sun bannerin? :)

    VastaaPoista