heyaa

qqe Ootko kertaakaan viel katunu sitä et lähit sillon Norjasta pois? - En. Oisin katunu varmaan sillon jos oltaiski erottu Freddyn kaa 

Millon muutat sinne Saksaan ja mitä sun perhe on mieltä siitä?Kesäkuun alussa ja mitäs ne, ihan ilosia et pääsen elää mun unelmaa mut tietenki ikävöi

Riiteletkö kavereittes kaa paljon? Tai Freddyn kaa enään? - No, mulla ei oo enää oikeestaan yhtään kaveria kai..? Eikä me tän ikäsenä enää varsinaisesti riidelty..
Freddynkää kaa me ei enää juurikaan riidellä paitsi jotain pientä välillä mutta ollaan onneks opittu välttämään riitelyä niiin paljon!
IMG_6116
Seuraatko TV-sarjoja, jos niin mitä? - Vihaan TV:tä mutta välillä saatan kattoa koneelta Criminal Mindsiä, ja kaikki Breaking Bad kaudet oon kattonu jo.

Lemppari- ja vähiten lempparikouluaine? - Saksa ja Yhteiskuntaoppi (ja ET) lempparit, kaikki muut onki sit perseestä. Lukion tokaan asti mun lempiaine oli aina ruotsi mutta heti saksan alottamisen jälkeen aloin vihaamaan sitä ja kärsin mun valitsemassa A-ruotsissa.

Ootko töissä? - En, enkä oo koskaan ollukkaan paitsi pari viikkoo puhelinmyyjänä

Kuka maksaa aina sun matkat Freddyn luo? - porukat maksaa lennot ja käyttörahat oon säästäny kuukausirahoista ja muista rahoista mitä saan aina sukulaisilta

Tai ylipäätään kaikki sun vaatteet yms? - No periaatteessa vissiin porukat koska niiltähän mun kuukausirahat tulee, et ei mulla omia tuloja oo

Ootko lellitty? - No omasta mielestäni en, mutta jotkut muut sanoo et oon? Riippuu aina mihin vertaa...
IMG_6358
Kerro joku hauska muisto? - Mentiin kerran Inkan kanssa ostamaan kultakalaa muovipussissa mutta ne ei myynykkään meille kultakalaa koska valeheltiin "meiän akvaariosta" väärin. Sit ostettiin 5 sinistä kalaa ja otettiin kuva siitä muovipussista missä ne ui ja ei tiietty enää mitä tehä niillä kaloilla. Inka halus vetää ne Sokoksen vessanpöntöstä alas ja mä halusin palauttaa ne kauppaan mut ei uskallettu. Sitte sen eläinkaupan eteen ilmesty joku ällöttävä spurgu ja maksoin sille 2€ että se menee viemään ne kalat sinne :DD

Tai kerran Inkan kanssa keksittiin muskottipähkinä (huumeena) ja mentiin johonki rappukäytävään ja Inka veti pussillisen muskottipähkinä jauhetta ja oksens seuraavat päivät.. XD

Tai se kun riideltiin aina kumpi on nolompaa: rintsikoiden ostaminen vai H&M pussin kantaminen keskustassa (KERTOKAA KUMPI??)

Kerran soudettiin kumiveneellä saareen ja tilattiin läpällä pitsa sinne ja ne lähti oikeesti veneellä tuomaan sitä pitsaa eikä meillä ollu rahaa ja lähettiin soutaa pakoon

Okei mä voisin kirjottaa romaanin näistä...

IMG_9343
kuinka monta tuntia oot pelannu lolia? entä montako accounttii sulla on siel? mikä sai sut alottaa sen pelaamisen ja millon alotit? - 1115 tuntia eli 46 päivää mun elämästä. Mulla on oikeestaan vaan 1 acco, alotin joskus reilu 2 vuotta sitte ku kaveri pelas

Lempi champpi? - Nami ja leavaan salee jos en saa Namia *600 rankedii namil viime season*

Ps. Otin eilen pois kaikki kangasrannekkeet mun kädestä ja tuntuu niin oudolta koska mulla on ollu ne siinä 3 vuotta koko ajan! Mm. ekoilta Weekend festareilta (2012) ranneke
e3

8 kommenttia:

  1. Ei hitto, miettikää miten paskaa se on ollu sille pitsalähetille! x( Haha..uhh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep...Ne soitti sit myöhemmi ja jouduttii mennä maksaa se sinne koska ne ois muuten soittanu poliisit xd #thuglyfe ollu

      Poista
  2. eeeeh en kestä ku ootte nii ihania miten käviki nii hyvin et tapasitte:'D en siis koskaan oo uskonu kohtaloon tai mihikää sellasee niinkö no en tiiä rakkauteen et tolle vaa voi löytää MUT NYT USKON !!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aww joo mäki kelaan tota oikeesti joka päivä! Tuntuu ihan uskomattomalta et joku tollane on olemassa ja viel tapasin sen ja kaikki ne "sattumat" joiden kautta ees lähin sinne saksaan ekaa kertaa sillon kaks vuotta sitten.. ihan hulluu enkä ois ikinä uskonu et näin tapahtuu mulle ja ää oon vaa joka päivä et onks tää ees totta XD

      Poista
  3. ok tää ei liity tähä postauksee, mut aaaa nii ihanat vaatteet sul tos edellisessä postaukses XD<3
    tulee iha mielee http://blogit.iltasanomat.fi/liv/files/2013/01/054-450x304.jpg <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah mun iskäki näytti mulle ton tyyliin saman kuvan ..XD kiitti! ;D

      Poista