breaking into buildings is our speciality

433 IMG_6662 IMG_6809 111 Äiti sano että en saa käyttää mun bodyä näin mutta se ei vaan tiiä... Oota vaan kohta kaikki käyttää niitä tällee ;)
Ostin myös taas yhen tollasen chokerin ja aattelin laittaa sen kaulaan pään yli mut sit se ei ollukkaan sellanen venyvä yksilö vaan jäi siihen mun jättipään kokoseen muotoon eikä palautunu enää kaulapannaks - mut no problem sehän on vielä hienompi päässä!

Ollaan oltu joka päivä kuvailemassa ja seikkailemassa Freddyn kanssa, ah onneks enää 2 kuukautta Saksaan muuttoon! Oon niin onnekas et mun poikaystäväki rakastaa valokuvausta ja seikkailuja ja siistien paikkojen ettimistä ja mallina oloa!
Kannattaa seuraa Freddyäkin ig:ssä @ninyakuro 

12 kommenttia:

  1. EN KESTÄ ootte niin ku luotuja toisillenne !! ei mulla muuta ootte söpiksiä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. awww kiitos :) siltä mustakin tuntuu <3

      Poista
  2. sanoit viime postauksessa et haluisit olla lyhyempi, nii minkä pitunen oot? :D oot muuten aivan helvetin upee !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mut mitattii viimeks monta vuotta sit ni en muista tarkkaan mut ehkä joku 173 tai jotain yh :( kiitos hullusti!

      Poista
  3. kuulostaa hassult mut ootte freddyn kaa jotenki nii couple goals :D oon nii ilonen sun puolest et pääset vihdoin muuttaa saksaan! muutatteko muute mihi päin saksaa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha :) mäki oon nii innoissani, ja muutan sinne länsi-saksaan (bochumiin) mis freddy nyttenki asuu :) mut hei kiitos jotenki hullun kivasta kommentista!

      Poista
  4. Toi body on just kuuma just noin. Tai siis sä oot.

    VastaaPoista
  5. Ah ihanaa nähä taas uusia postauksia sulta! ;-;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. awww joo sori ku ei oo ollu mitään :(

      Poista
  6. Hei haluisitko/ehtisitkö millään tehdä joskus postausta kaukosuhteesta? Mua kiinnostais hirveesti miten teillä on toiminu, kun oma poikaystävä on lähdössä Skotlantiin opiskelemaan.. Mitä sä aiot tehä nyt kun muutat Saksaan? Et haeks töihin tai opiskelemaan tms? :3
    Mun tekis mieli muuttaa kans mun poikaystävän mukana ku Suomi on alkanu viimeaikoina tuntuu jotenki ahdistavalta mut sit pelkään et jumittuisin vaa yksinäni kotiin ilman mitää tuttavaverkostoo tms xd Ja jos en pääsiskää töihin tai mitää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm kyllä mä itseasiassa voisin varmaankin! Oon joskus kirjottanukki meiän suhteesta (et on ollu aika vaikeeta) tänne mun blogiin jonkun postauksen mut voisin tosiaan koittaa miettii jotain nimenomaan siitä kaukosuhde aiheesta.
      Toi on kyl varmaan vielä vaikeempi tilanne et on tottunu elämään lähellä ja sit yhtäkkii se muuttuuki (ku me nyt ollaa alusta asti oltu täs tilantees) mut mä varmaan lähtisin poikaystävän mukaan koska onhan se nyt aina seikkailu muuttaa uuteen maahan , kyllä mä uskon et löytäisit uusii ystäviä ja varmaa jotain töitäkin loppujen lopuks! Mun mielestä ei kannata tuhlata elämää asumalla aina suomessa jos on mahollisuus kokea uutta :)
      Ja siel saksas aion hakee töihin ekana , ihan sama mihin toivottavasti saisin ees jonku siivooja työn :p

      Poista