777777 what

Mun oma läppäri on aika hajoomispisteessä ja oonki viime viikot käytelly tätä mun vanhaa pöytäkonetta joka on täynnä vanhoja kuvia ja niitä sit tähän postaukseen heittelinki paremman puutteessa.
Sain pari päivää sitte tietää et mulla on huomenna äikän YO-koe (lol luulin et kaikki alkaa vast joskus maaliskuussa).
Mua yleisestikki on alkanu stressaamaan se etten välitä mistään! Paitsi toisten ihmisten tunteista ja ulkonäöstä ja kaikesta kivasta tietenki mutta en sitte mistään muusta. (kerron kohta esimerkin)
IMG_8933
IMG_3063
378581_197484333668059_100002194825703_403480_811067266_n IMG_0160
IMG_1475
suuu
Mun perhe lähti taas joka talviselle Aasian matkalle mut tällä kertaa mä jouduin jäämään kotiin koska koulu... Oon pelannu lolia viikon putkeen ja sillonku en pelaa istun lattialla syömässä nuudeleita koska lattialla istuminen sopii hyvin mun mielialaan hehhe. Olin mun synttäreinä ja 3 muutaki päivää kipee mut ei sillä et mä muutenkaa oisin tehny mitään.

Sit yhtenä päivänä onnistuin vielä jättämään vara-avaimen JA normiavaimet sisälle ja paiskasin vaa oven kiinni ja sillä sekunnilla olin et ....eiiivvv...
Menin sit meiän naapuriin missä me soiteltiin lukkosepille jotka kaikki ois maksanu oli 300€ ja kelattii et tulee halvemmaks vaa rikkoo ikkuna. Mut onneks se naapuri sit keksi et se voi purkaa meiän saunan ikkunan pakoiltaan rikkomatta sitä lasia ja pääsin vihdoin sit kotiin.. Oli seki taas yks episodi vaan sen takii ku oon niin huolimaton..

9 kommenttia:

  1. ounouuuu muistan nuit joitaki kuvii joita oot aiemminki (pari vuotta sit..?) postaillu tänne ja ne oli sillon ihan uusia :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aw en ois uskonu et jotkut niiltä ajoilta lukee vieläki mun blogia! :D

      Poista
  2. Toi toinen kuva helmistä on kyllä niin kaunis! Oon muute joskus nähny ton kuvan weheartitssa (muistaakseni) :o

    Ja samaa mieltä edellesin anon kaa :D harmi ku oot poistanu ne vanhat postaukset, mut ymmärrän kyl et itelle saattaa tulla pieni myötähäpeä siitä mitä on joskus postaillu xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii, ja joo mäki oon nähny sen weheartitissä!
      Ja jep muaki alko sit heti poistamisen jälkeen kaduttaa mut ei voi mitää...

      Poista
  3. ahhhhh vittu ku on ikävä kaikkii meijä valokuvaus reissui, ja se ajatus ettei ees asuta enäää suomes yhtä aikaa, mitä vittua mä tuun tekee, toisin sanoen juoksen saksaan sun luo ryyppää hahahahah

    VastaaPoista