tarina miten sain täydelliset kengät

Yhellä Freddyn kaverilla oli ennen Nike AF1 ja siitä synty aina kaikenlaista läppää ku olin kateellinen niistä sen kengistä. No, nyt ku olin Saksassa niin se anto omansa freddylle ja sano et sillä on mulle joku yllätys... Ne kaikki salaili sitä monta päivää ja sano vaan et "fängt mit ü an und hört mit g auf" eli alkaa y:llä ja loppuu s:ään, eli yllätys...
Mulle ei tullu mieleenkää et se yllätys ois joku tällänen mut se oli tosiaan ostanu mulle nää uudet AF1 ihan huvikseen vaan!!!? 
En voi tajuta miten joku ketä en oo ees kauaa tuntenu (ja nähny vaan pari kertaa) halus tehä mulle jotain tällästä...??? <3
IMG_9037
IMG_9012
234123
IMG_8141 Freddyn (mun) kaverit on siis tosiaan parhaita, en oo elämässäni tavannu yhtä ystävällisiä ja hauskoja tyyppejä. Tuntuu et oisin tuntenu ne kaikki jo vuosia ku tullaa nii hyvi juttuu ja on niin rentoo! 
On hullun kiva et sen kaverit on siis yhtä rentoja mullekki ku toisillee et esim voi vaa läpäl heittää vaik et voi että sabina oot kyllä kaunis tänää hehheh , ku näytän iha perseeltä tms XD 
    Useinha jätkäporukkaa ärsyttää jos joku tuo aina tyttöystävänsä mukaa mut ne sillee et mä kuulun ehottomasti niiden jengiin samallailla ja et mä ja freddy ollaa ainoo pari joka ei ärsytä ollenkaa ja siis musta se on vaan niiiin kiva kuulla et kaikki on innoissaa et muutan sinne kohta :)

tykkäättekö muuten tästä uudesta ulkoasusta?

13 kommenttia:

  1. aaagg rakastan noita kenkiä niin ja oon haaveillu noista mustina varmaan jo 5 vuotta mutta kun ei oo rahaa:( tai no toi on aika tekosyy koska kyllä mulla ois mutta tuhlaan ne vaan kaikkeen muuhun paskaan. äh. ihan upeeta kyllä, että joku tekee jotain tollasta!:--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ää joo mäki olin katellu näit jo niin kauan mut ikinä ei tullu ostettuu just tosta syystä :D

      Poista
  2. ´ku menee puhelimel sun blogii ni se näyttää jotenki hassulta ja on vaikee lukee tekstiä :/ eiks bloggeris oo se juttu et voi laittaa eriksee milt se näyttää mobiili laitteella ni jos voisit vaihtaa sen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai..:/ mulla näyttää just hyvältä :D mulla oli ennen se mobiiliversio mut poistin sen just ku se oli nii ruma :D

      Poista
  3. ooh mitkä kengät! ihanaa et viihdyt nii hyvin siellä jeejee ja kiva ulkoasu myös ♥

    VastaaPoista
  4. Mistä löydät tänne sun blogiin nää taustat? Sattuu aina vaan olee nii ihania ja ite en löydä mistään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis eihä mulla oo ollukkaa muita taustakuvii ku tää mikä nyt vai?:o anyways iha jostai googlesta mut sit muokkasin itr photaril tän hyvöks

      Poista
    2. hah, mun moka :D ja kiitos tosi paljon! mulla itelläni sattuu myös olemaan se että jos löytyy hyvä, niin se muka onkin sit liian iso, vitun blogger

      Poista
    3. mulla oli toi sama aina mut sit tein jotenki et laitoin tällee https://farm8.staticflickr.com/7308/16241475430_ed52130cc9_o.jpge et siinä on toi cover sana tai sit just et background-size: cover
      mut emt auttaaks toi sua halusin vaa kokeilla

      Poista
    4. Juu kiitos, oot ihana<3

      Poista