i can almost always tell if a movie doesn't use real dinosaurs


IMG_6682
222
IMG_6654
i wish i knew what to write. mutta enhän mä osaa enää.
kusin täydellisesti enkun yon. mitäpä muutakaa
          such a failure
i mean

every day it's gettin harder to not give up with life but bc of you i do anything, always did.

16:23 ootan vieläkin
do you think here's a place to hide?
i mean
idk or then i just don't say
i'm so conciliatory it confuses me
but anything,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
i said
en kirjaudu sisään                 in order to not get more burden

en sanonut suoraan toissapäivänä.  "fotze"       mä vastaan puhelimeen
nyt sanon kuitenkin
olispa mulla vielä kavereita
:(

13 kommenttia:

  1. Surullista että noin ihanan oloisella tytöllä ei oo kavereita siellä :( Tuli tosi haikee olo lukiessa tota tekstiä ja samalla miettiessä miltä susta tuntuu. Onneks sulla on ees Freddy ja monen monta seuraajaa täällä jotka ainakin välittää sun olemassa olosta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :( niin nimenomaan onneks mulla on freddy...Ja oikeesti myös kiva kuulla että jotku lukeekin mun tekstejä ihan "ajatuksella" ja välittää vielä jotenkin :)

      Poista
  2. möhhhh :-( mä tuun sinne ja tehään kaikkee kreisii jooko tahdon piristää sua

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hansu<3 voiku voitaiskin nähä oon miettiny sitä usein

      Poista
  3. kaunis! :0 ootsä nyt saksassa vai suomessa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja aiva ihana toi karvataipehmeehuppari :33

      Poista
    2. kiitos!:) oon iha suomes atm:D

      Poista
  4. näin sut tänään ruokalassa ja pakko sanoo et oot kaunis :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. stalkkeri vaihoit kouluu et näkisit sabinan syömäs oikeesti lol kivat fantasiat taas sullaki hyi

      Poista
    2. :o oi kiitos kauheesti :)
      ja ööh mitä vittuu toka ano?

      Poista
    3. Toista anoo pitää sen verran tukee että kyllä mustakin on aina nää I see ya! kommentit vähän häiritseviä mutta ilmaisu tuli sen verran kärkkäästi että tuli melkein paha mieli :/

      Poista
    4. musta ne ei oo millään tavalla häiritseviä

      Poista