how do you become someone who puts stickers on fruits because i think i could do that

IMG_6697
sanottuna mulle tuli just äsken huono omatunto ku älysin miten ihania ja innokkaita lukijoita mulla on ja mä en koskaan postaa vaikka jotkut oikeesti jopa oottaa mun postauksia! niin päätin pakottaa itteni ylös sängystä postaamaan jotain ja muutenki lopettaa turhan ajattelemisen kui kaikki pitäs olla täydellistä mitä tänne postaan vaikka ei tää nyt tosiaan tarkota että jotenki hirveen aktiivisesti jatkaisin välttämät

anywayyyss eikö freddy ookki ihana <3 se tulee suomeen taas kohta! :)
123
124

32 kommenttia:

  1. KIITOS <3<3<33<3<3<33 ILY

    VastaaPoista
  2. kiitos oot ihana pus

    VastaaPoista
  3. kävin äske siwasta ostamassa kokista

    VastaaPoista
  4. kiitos oikeesti toosi paljon teille kaikille ihanille jotka kommentoitte<3:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo ei mitää terveisin kokis anonyymi

      Poista
  5. oon lukenu sun blogiis jo kohta varmaan kaks vuotta ja joka ikinen kerta ku luen sun juttui oon niiin kateellinen :D oot ihana<3 en ees tunne sua mut ää oikeesti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mitä mistä voi muka olla kateellinen :D ää oikeesti itelles kiitos kauheesti piristit mua!:)

      Poista
  6. oot täydellinen, vaikka et sitä ehkä itse tajuakkaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sä ite kyl taidat olla ku vaivaudut kommentoimaa mulle tälläst <3

      Poista
  7. Samastun kaikkiin muihin anoihin! Tykkään ihan hulluna siitä mitö blogis kautta välität ja tumblrin ja instanki
    Kunno anoluola tää sun blogis tavallisesti jos kommentoin blogeihin nii omalla nimellä mut tulee sellane olo et täällä jos kommentoi iha vaa omalla profiililla (ilman mitää bloginsa linkkejä) nii tulee sellane olo et tyrkyttää muita kuitenki kattoo sitä omaa blogia tiiätkö yhtää mitä tarkotan XD ja sitä en haluu oot vaa best

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wot no kiitos:)
      Ku en tiiä mitä mä välitän tän somen kautta kun nykyään just en keskity enää siihen millasen kuvan annan itestäni tai mitää (varmaan juuriki sen takia ku en välitä bloggaamisesta nii paljoo enää ainakaa atm)
      Mut joo hahaha anoluolaXD ymmärrän kyl mitä tarkotat! outoo jotenki

      Poista
  8. piristit mun päivää tällä :)

    VastaaPoista
  9. okei ostin siis kaks päki kokista ja kaikki on loppu nyt :/
    #kokisano

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no hitto :| mulla on ollu 5 päivää hirvee kokishimo

      Poista
    2. idiootti mee ostaa kokist sit

      Poista
    3. no en mä susta ni paljo tykkää en oo niinku muut anot

      Poista
  10. Sun postaukset on aina jotenki tosi "outoja" :DDD suhu ois aika siistii tutustuu ku oot just semmose olone et voi tehhä kaikkee outoo ja o hauskaa ! :D oot muuten mun kaverin/tutun kaveri ;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hyvä :D ja tutustu jooko oikeesti! tuu vaik facebookis juttelee?

      Poista
    2. Ei oo facebookkii :((((((

      Poista
    3. Mistäs sun nro? :'D

      Poista
    4. no oon jakanu sen tääl blogis nii aattelin et oisit nähny :D mut siis jos haluut vaan ni 0409616363

      Poista