idk i just know



123555
IMG_6418
IMG_6460
IMG_6161
132
ja ich bin in Deutschland bei meinem Freund jetzt seit 2 Wochen und ich hab viel gemacht 
z.b ich hab Essen gekauft, mehr Essen gekauft nur für #hipsterfotos, gezockt, gefeiert, gekotzt, geweint,
eine scheiße Schlampe gewonnen, einen Stromzaun berührt, Beeren abgeholt, auf einem Dach gechillt, gehasst, geliebt, Cranger Kirmes gewesen, gecruist, meine Erinnerung verloren
und atm erinnere ich mich auch nicht mehr außer danke aber doch sehr viel



eli oon nyt ollu 2 viikkoo täällä mun poikaystävän luona saksassa ja oon ainaki esim. ostanu ruokaa, ostanu lisää ruokaa vaan et saan #hipsterikuvia, pelannu lolii, juhlinu, oksentanu, itkeny, voittanu yhen paska ämmän, koskenu sähköaitaa, poiminu marjoja, chillannu katoilla, vihannu, rakastanu, ollu tivolissa, kruisaillu, menettäny koko muistin ja joo vaikka mitä en tiiä atm ees
kylläpä suomi kuulostaa jotenki tyhmältä ku käänsin suomeks

12 kommenttia:

  1. missä jäätelöautossa sä oot?:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ben&jerry :D yhel rannal oli sellaset rantabileet ne jako ilmasta ben&jerryy nii paljo ku halus ja chillas ja heitti läppää kaikkie kaa jne :D

      Poista
  2. pärjäätkö siellä kokonaan saksalla vai puhutko välillä enkkua?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. puhun mun poikaystävän kaa enkkua suurimmaks osaks koska puhutaa niin paljon ja nopeesti mut pystyisin puhuu saksaaki ja puhunki melkei kaikkie muiden kaa koska kukaa ei tääl melkei osaa enkkuu :D

      Poista
  3. menin ekaa kertaa ulkomaille ja tietty saksaa ja sit kaikki vanno mul et kyl siel osataa enkkuu mut jesus ku ees konnarit junis ei osannu ymmärtää mua ku puhuin enkkuu ja mun enkku on ihan ymmärrettävää ja hyvää viel kaikenlisäks. meinasin nii monta kertaa saada paskahalvauksen ku kukaa ei ymmärtäny mua. :DD saksan opiskelu ois aikoinaa ehkä ollu iha hyvä valinta tjt...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah aah voi ei :D toi on niin tuttuu mullekki aina jos sanon jtn enkuks nii kaikki jäätyy ihan kympillä vaa tuijottaa eikä osaa vastata yhtää mitää

      Poista
  4. Millon kirjotat ylioppilaaks?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toivottavasti ens keväänä mut kattoo nyt pystynkö koska mulla ei tuu olee yhtään lukulomaa ja ihan liikaa kursseja koko vuos täynnä et mul ei oo varaa failata ees yhtä kurssia (niinku kävi viime vuonna aika monelle kurssille) koska muuten kaikki on fucked up , ja olin tosiaan siellä Norjassa enkä saanu sieltä yhtää kurssia hyväksluettua eli käyn nyt lukion vähänniinku 2,5 vuoteen mutta jooh siis suunnitelma on tosiaan päästä tää lukio läpi nyt ens keväänä

      Poista
  5. Onko sulla kavereita lukiossa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika jännää koska vaikutat tosi sosiaaliselta täällä :) voiko tästä nyt kysyy miksei vai onko se aivan liian outo/jankkaava kysymys :D

      Poista
    2. Ei oo outo kysymys :D Ja niinno, en oo kovin sosiaalinen koulussa koska musta vaan tuntuu että lukiot yleisesti, mutta varsinkin mun lukio on täynnä vaan vääränlaisia ihmisiä, ihmisii jotka ei tunnu puhuvan mistää muusta ku koulusta jne ja sit viel mun lukio tuntuu jotenki olevan vielä enemmän täynnä ihmisiä jotka ärsyttää mua , jotenki vaan niin ei ollenkaa sellasia joista tykkään
      Oon yrittäny tutustuu joihinkin harvoihin kivan tuntusii mut musta tuntuu et ne ärsyynty muhun..
      Ja yleisestikki tuntuu et tosi monet "vihaa" mua mun koulussa joka saattaa kyl johtua vaa siitä että näytän varmana aina niin vihaselta ja ärsyyntyneeltä xd
      Menin lukioon positiivisella fiiliksellä ja aattelin et tulee kivaa jne mut nopeesti sain huomata et taitaa tulla elämän paskimmat vuodet ja nii on tähä asti ollukki

      Poista