30 kommenttia:

  1. En tunne sua ja sun poikaystävääs mut te vaikutatte nii sopivalta parilta koska oon saanu semmosen käsityksen että ootte molemmat semmosii spontaaneja ja seikkailunhenkisiä ja semmosii jeejee! :3 ja kans video oli ihanaaah ja saan sun videoista aina inspiraatiota koska ne on aina niin mahtavia!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. awwww :) musta ois oikeestaan kiva kirjottaa meiän suhteesta tänne joskus ihan senki takia koska se nyt on ainoo asia mitä mun elämäs täl hetkel on :D kiitos söpöstä kommentista niiin kiva kuulla!:)

      Poista
  2. wouuu oot niin ihana, osaat tehä aina nää videot niin hyvin ja varsinkin se kohta missä freddyn kanssa olitte jossai pusikossa "rämpimässä" oli niin hyvin kuvattu! :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en ite oo yhtää tyytyväinen tähä videoon ku mul oli nii paljo kaikkii hyvii klippejä ja sit tästä tuli tälläne sekava paska mut äh no kiitos paljon kiva et tykkäät :)

      Poista
  3. ihana video, oot nii täydelline! :) mut hei missä jyväskylässä ois jotai siistejä paikkoja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos<3 :) ja öö no XD totanoi mitä tiiät jo? jtn graffititaloi ainaki seppälänkankaal ja tuol keljon metsäs ja haapaniemes ja sit halssilas on viemäri ja keskustas on kivoja kattoja ja ööh en muista nyt onha niitä jotai en oo vaa pitkää aikaa ettiny uusii

      Poista
  4. oon seurannu sun blogias ainaki 2 vuotta ja tumblriaski ja oon vaa aina jotenki ihaillu sun asennetta ja elämäntapaa. oon aina niiiiin innoissani ku huomaan et on tullu uus postaus! oot aina ollu mun inspiraatio ja tuut varmaa aina olemaanki (ja mä nii toivon että et enää koskaa poista blogias koska ku poistit nii mä oisin voinu itkee ku olin nii surulline).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :o wat ää paras kommentti!!! kiitos ihan sairaasti! varsinki ku just nykyää tuntuu ettei ketää silleen kiinnosta mun blogi enää niinku joskus pari vuotta sitte mut omg ihana kuulla<3

      Poista
  5. rakastan. tota. videoo. yli. kaiken.

    VastaaPoista
  6. mikä toi ihana biisi on!

    VastaaPoista
  7. Haluisin tutustuu suhun koska oot just samanlain ku mää. Ja rakastan ylikaiken noita sun videoita ja tietty sun blogiaki. ne vaa jotenki pursuu inspiraatiota ♥ :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tutustutaa vaan<3 kiitos toosi paljon :)

      Poista
  8. Top 5 parhaat loli hahmot ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NAMI! oon pelannu about 500 peliä namilla..:D eli pelaan melkei aina namia mut öö muita lemppareita on elise ja shen ja sit en tiiäkkää enempää koska en tosiaan pelaa mitenkää kovin montaa , quinn ja karma iha ok

      Poista
  9. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  10. sori poistin tän vahingos xd mut joo

    VastaaPoista
  11. Oot tosi kaunis :) olit samas alakoulus ku mä ja yläkoulus kans mut lähit sit just yläasteelta ku mä menin :) oon nyt ysillä :D ois ollu kiva tutustuu, olit mun kaverin kaveri :D
    ooks muute käyttäny Naturiginin hiusvärei? Onks ne hyvii? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos:D aijaa haha varmaa ainon kaveri?:D tai emt arvelisin vaa
      ja en oo

      Poista
  12. oon seurannu sun blogia tooosi kauan ja oon niin ilonen sun puolesta! uskallat elää ja ottaa riskejä joihin ei kaikki pysty!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos paljo!:) kiva btw oikeesti tietää et joku vieläki seuraa mun blogii

      Poista
  13. luin sun ig:stä ettei bloggaus kiinnosta sua enää, ymmärrän kyllä mutta mä en tiiä mitä teen mun elämällä jos lopetat D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. DDD: ää voiei en aio lopettaa lupaan!

      Poista
    2. JES
      olen kovin iloinen <3

      Poista