ps tekstaile mulle jos asut jkl ja haluut juhlii


mun oli tarkotus tehä sellanen postaus missä ois toosi paljon kuvia puhelimesta mut mun puhelin just resettas vähä aikaa sitte
et hävis aika paljon kuvia mutta tässä kumminki viime viikoilta nyt joitakin!
13
12
voi tosiaan seuraa instassa: sorrybtches
ja voi lisäillä snapchatissa nii snäppäilen kaikkee mukavaa sit aina;) : zelfiee

Mä sain eilen potkut töistä ja pidettii tässä meillä just 48 tunnin bileet ja oli ihan sairaaaan hauskaa koko aika

ja keksin uuden nimen mun vauvalle: Avery Mae
oon kelaillu että mun pitää hankkia aika monta vauvaa koska mulla on niiiin monta ihanaa nimeä käytettäväks eikä niitä voi vaan heittää hukkaan, enkä osaa valita parasta

8 kommenttia:

  1. Missä sä olit töissä ja miks sait potkut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olin puhelinmyyntifirmassa XD ja koska en myyny mitää

      Poista
  2. No, onko tullut paljon snäppeja? Apua uskallankohan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyl on jo joku 4 lisänny :D lisää nyt ihmees vaa!:) mäki snäppäilen täs jotai randomii kuka ei lähetä mulle mitää lol

      Poista
  3. kuka tuo yks ihanan näköne tyttö on tossa kolmannella rivillä vikassa kuvassa???

    VastaaPoista
  4. aaa oikeesti vaikutat niin siistiltä tyypiltä ois sika kivaa tutustuu suhun ja riehua ja rellestää yhessä haha

    VastaaPoista