Rauchen gefährdet die Gesundheit

IMG_4618

IMG_4922
poliisi
"moro olitsää se joka soitti hätäkeskukseen siitä linnusta?"

olin se mää...
IMG_4655-001 puhelinmyynti on joskus ihan jeeskin. oon tutustunu ihmisiin jotka asuu myös jyväskylässä, 
myyn niille aluks läpäl lehtii mut sit puhelut meneeki vaa joksku 45 min pituseks läpän heitoks ja seuraavana päivänä mentiiki jo kylään XD
jos haluut ostaa multa lehtii nii laita sun numero toho alas tuun salee tapaamaa suaki ;)
IMG_4935
hukkasin passin, sain takavarikoidun muistikortin takas, mulla on ikkunan välissä 2 pulloa lantrattua homeista vodkaa.
jos joku kaipaa ilmasta juomaa niin täältä saa tulla hakemaan, vaan 5 viikkoa appelsiinimehussa +20 asteessa muhinutta
IMG_4913
elämäs joutuu tekee ihan järkyttäviä päätöksiä.


ainiin, mun paras kaveri HELMIIIIII tuli kesälomalle suomeen!! tsekatsaa ihmeessä sen täydellinen blogi se on paljo parempi ku mun

16 kommenttia:

  1. Okei, nyt on pakko kysyä ku oon lukenu sun blogia jo jonku aikaa, ni onko mitään missä suhun vois tutustua? Vaikutat niin upeelta persoonalta! wa, kik ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aa mitä ihanaa! todellakin voi :D mul ei oo kikkii mut laita whatsapis viestii!:) 0409616363

      Poista
    2. Vaikutat kyl tän blogin perusteel ihanalt ja mielenkiintoselt persoonalt ja ois kyl kiva tutustuu suhu, mut en varmaa uskaltas ottaa yhteyttä :D nössö(kö)... Ehkä seki et oon sua nuorempi ja asun Oulus niih :D

      Poista
    3. miten uskallat jakaa puhelin numeros tääällä:o

      Poista
    4. no mikset uskaltais haloo ei mtn syytä!

      ja emt miksen?:D mitä siitä nyt voi ees tapahtuu

      Poista
    5. Ääh no pittää kattoo jos uskaltaisin vaik wa laittaa viestii :)

      Poista
    6. no ei sitä tiiä jos sun hullut fanit alkaa soittelee aamun pikkutunneilla XD

      Poista
    7. Voihan sitä aina laittaa puhelimen äänettömälle jos haluaa :)

      Poista
    8. nii :D ja nii mulla onki 247

      Poista
    9. Mikä on nuorin ikäluokka mihin voisit tutustua? Ite haluison tutustua suhun mutta varmasti oon liian nuori:D oot vaan niin spontaani ja haluisin itekki olla, kaverit taas mulla ei oo joten..

      Poista
    10. on mulla yks -99 kaveri :D ett musta ikä on vaa numeroita oikeestaa, tuu vaan tutustuu :)

      Poista
  2. Onks toi alin kuva peltsistä? Kävelin sen ohi vaan ja pakahduin, koska se on just awsome! Onks se sun tekemä?

    VastaaPoista
  3. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Hei sulle voi varmaan tulla juttelee wapis/irl vaikka oiski paljon sua nuorempi? Oon nähny sut monta kertaa keskustassa ja oon pari kertaa kelannu tulla juttelee mut en vielä ainakaa oo uskaltanu tulla. '':D''

    VastaaPoista