always know the difference between what you are getting and what you deserve

IMG_4169
IMG_4389
wefweggwe
IMG_4276
IMG_4414
123
mun ei kannata ikinä hankkii autoa varmaan , on nimittäi sen verran huonot kokemukset kaikista kerroista ku oon jotai moottoriajoneuvoa ohjannu
kevarilla ajoin täysii seinään nii et se vuokrakevari hajos kivasti osiin ja vklp ku olin ajamas taas kartingia nii ajoin tietty ekas kurvissa johonki tolppaa ja se auto teki pari kierrosta ympäri ja suoraa puskaan ja siis ei siellä kukaa muukaa ajanu tolle puskaan, siis ei ees ne lapset??XD
sit oon nyt ollu tyyliin ekan kerran elämässäni töissä jossain eilen ja tänää ,puhelinmyyntifirmassa ja voi että siis siellä on ihanaa (not), siel alotti 9 tyyppii eilen ja vissii 6 niistä otti loparit eilisen jälkeen ja ne 3 mun lisäks ketkä oli viel tänään siellä luuli et siitä saa jotai palkkaaki mut sit ku paljastu totuus nii ei sinne kovi moni jääny:D voisko joku keksii mistä saan tienattuu kolme sataa koska mun pitäs maksaa se mun sakko kohta
kaikki vaikuttaa jotenki miettivän kauheesti mitä ne kirjottaa blogiin ja pitää jotai kulissii tai ainaki tietynlaista kuvaa yllä. mä en jotenki ees osaa sitä enää, mä en osaa enää miettii sillee "mitä mä haluun kertoo mun elämästä lukijoille" vaa mitä nyt vaa tulee sillä hetkel mieleen iha sama

25 kommenttia:

  1. hitto kun sulla on kauniit kasvot

    VastaaPoista
  2. siis mitennii siitä puhelinmyynnistä ei saa palkkaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koska tyylii 90% näist firmoista on ihan kusetusta, ne aina kertoo kui tulee tienaamaan vähintää 800 kuussa jne mut oikeesti esim tossaki firmassa missä mä olin nii monet teki niitä 6 tunnin päiviä tietämättään 0€ palkalla...

      Poista
    2. Mee karetalle, olin 12h viikos ja kuukaudes sain takuuna 200€, jaksoin sitä 2kk ja sain 471€ ku toisel kuukaudel tienasin provisioil 271€ ni ne makso sen, mut ekal kuul tienasin provikkaa 176€ ni sit ne makso sen takuun :-) jos siis yhtÄä tajusit mitä tarkotin :D mut se ei vaikuttanu ainakaa kauhee kusetukselle, se toine pomo siel o vaa aika perseest ja ne meinas potkii mut jo kerra pihalle mut sit tein mun työajat sillee et en nöhny ku vaa sitä toista pomoo :-DD

      Poista
    3. siis joo sinne just hain! ja sielt tuun saamaa 600€ kuukaudes takuuna :) ää tapasin ne jo kerran kumpi niistä on se asshole pomo?:D

      Poista
    4. Se kalju, joku jarkko muistaakseni :D jos se siis viel on siel, ite olin tammi-helmikuun. Kannattaa pyytää me naiset, se o helppo myyä!

      Poista
  3. oi oot hirmu kaunis!:) mä alotin tos viime viikol puhelinmyynnin ja lopetin samana päivänä :D tuolla tosiaan ei ollu tuntipalkkaa vaan pelkkä provisio ja just siks ei saanukkaa mitää. Okei, sain mä yhen myytyy mut en ois jaksanu koko kesää kykkii siel ja kuunnella vihasii mummeleit

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos :) Mäki lopetin ton jo, tuolla oli et tuntipalkka tuli vaan jos myi ihan sairaasti mut ne mainosti sitä sillee et "saa tuntipalkan aina" nii sit tänää siel paljastu et monet on ollu siel jo kolme viikkoo töissä ja luuli koko ajan et ne saa palkkaa mut tänää paljastu totuus ja vaikka kui monet otti loparit :/ mäki sain yhen myytyy ja sain jopa 4€ 12 tunnista:D

      Poista
  4. Mun muistaakseni plazalta ainakin saa neljä euroo tunnissa plus se provisio.. eli periaatteesaa sun pitäis vaan työskennellä siellä kaks viikkoo 7 puol tuntii päivässä myymättä mitää niin saisit jo sen kolmisen sataa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tai ainahan on vaihtoehtona puhelinseksi, melkein sama homma mutta parempi palkka..

      Poista
    2. Joo mä just tänää hain jo uuteen paikkaan mis pitäis olla 800e/kk pohjapalkka mut kattoo nyt onks sekin iha kusetusta :D
      toi puhelinseksi kuulostaa myös iha kivalta vaihtoehdolta kyl

      Poista
    3. :D toivottavasti toi on hyvä paikka, mutta sen vielä sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä että siwan kassalle yleensä pääsee, ainakin viikonlopuiks ja pyhiks, mutta jos menee "huonoimpiin" aikoihin aina töihin saa kaikki ilta ja pyhä bonukset palkkaansa ;)

      Poista
    4. pääseekö muka?:o tuskin sinne iha tosta noi vaan pääsee mä nimittäi jätin siwoihi kirjallisii hakemuksii keväällä eikä mistää oo saanu

      Poista
    5. Ite kyl menin ihan paikan päälle kysymään niin se varmaan helpotti kun jäin paremmin mieleen :)

      Poista
    6. siis niinhä mäkin menin ku sinne ne paperihakemukset vein mut ei siel koskaa ollu pomoo paikalla nii siks jätin sen hakemuksen siis sit

      Poista
  5. MItes ois lehtienjako? (tosi uuvuttavaa mut sais ainaki palkkaa)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. me koitettii kerran kaverin kaa meil oli semi iso alue ja paljo lehtii ja sit laskettii et tultais saamaa vaa 30€ kuussa siitä nii sen ekan jakelukerran keskellä jo soitettii sinne et me ei jakseta jakaa näitä loppuu asti
      mut en sit tiiä onks täällä enemmänki noita jakelufirmoja? tiiätsä jonku hyvän? kyllä mä nimittäi sitäki mietin se ois nimittäi tyylii unelma työ puhelinmyyntii verrattuna

      Poista
  6. Onks sulla mitää lävistyksii? Oot nätti :)

    VastaaPoista
  7. kaua oot pelannu lolii? :D

    VastaaPoista