jesus faked his death for more followers

aa1
kaks faktaa
1. eilen me pöllittiin pöllitty pyörä
2. mä pääsin vihdoin silveriin lolissa
IMG_3298
1asdas
tässä vasemmanpuoleisessa kuvassa oon menossa maailman paskimpiin bileisiin missä oon nyt ikinä käyny. ne oli jotku vitun glow-partyt , 
ootin siis jotai hienoo paikkaa mis ois maalattu kaikki niil glow-maaleilla ja valotikkuja jne mut kyllä vitutti et makso 10e ku pääs sinne sisälle...
sellane TYHJÄ halli mis dj soitti yksin musaa..
ja tos oikees kuvas meiän uus koira joka tuli pari päivää sit venäjältä. mut älkää erehtykö luulemaa et mä tykkään koirista tai mistään eläimistä. 
se oli vaa tollanen rekvisiitta mun kuvaa ;) oikeesti mua vituttaa meiän koirat joka päivä eikä niillä oo mitää asiaa mun huoneeseen.

20 kommenttia:

  1. en kauheesti tykkää sust mut must tuntuu et rakastan sua jotenki oudol kaukasel taval oot oikeesti ihana ehheh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XD hahaha kui paras kommentti just! kiitti hehe

      Poista
  2. kyl susta pieni osa taitaa vähäsen tykätä eläimistä kun kerta pystyt pitämään koiraa sylissä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kyl se saattaa joskus olla IHAN söpö sillee objektina u know mut eihä se sitä tarkota et tykkää elämistä miltää osin et pystyy pitää sylissä :D kaikkee sietää ;D

      Poista
  3. IHANA KOIRA SAANKO TULLA KATTOMAAN SITÄ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDDDS joo... jos otat brätsit ja barbit mukaa

      Poista
    2. ei oo barbei mut tuon mun winxnuket ja 60 bratzii sovittu

      Poista
  4. Mitä miks inka muuttaa? Minne se muuttaa? :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sen oikeen isän luo riihimäelle ja ku se ei voi enää asuu täs talos täällä kotona..

      Poista
  5. toi sun hopeinen paita on nii ihana :3

    VastaaPoista
  6. ööä tää ei liity mihinkää mut ölölölö minkä kokoje jalka sulla on en tiiä ees miks mua kiinnostaa mutaeeaee

    VastaaPoista
  7. Ihana toi kukkapanta :)

    VastaaPoista
  8. MITÄ MIKSI EN TIENNYT ETTÄ OOT BÄKK????????

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MIKSEI SUN POSTAUKSET OO NÄKYNY BLOGGERISSA MUTTA ENITEN MIKSI SÄ ET OLE KERTONUT TÄTÄ MULLE ETTÄ OOT TAKASIN

      Poista
    2. ää mitä etkö tienny D: ja mitää VIELÄKÄÄN tää sama juttu ollu nyt varmaa vuoden..

      Poista
  9. hei mist löydät noit siistei paikkoi? :D ja kenen noi tavarat siel on ja miks siel on sotkusta? :) valase muaaa

    VastaaPoista