everything good makes you fat an addict or broke

1234
12314
mä en kestä yhtä kysymystä: "omg eiks sul oo housuja????"
mä niin lyön seuraavaa joka kysyy ton multa :D kun on siis joku asu, missä on joku löysä tarpeeks pitkä paita ja sit shortsit ei näy sieltä alta nii eiköhä joku oo heti silmät pyöreenä omg jäiks housut kotiih ,siis mitä vittua mikä oletusperiaate se on että shortsit on PAKKO näkyä? seki just et "en voi pukee tätä ku näyttää et mul ei oo housuja" ni mitä vittuu se näyttää ensinnäki usein tosi hyvältä et shortsit ei näy ja ok jos jonku mielestä ei näytä mutta ei pitäis olla mitää kysymisen aihetta sen enempää
muutenki vihaan kaikkii ihme ei-ääneen-sanottuja pukeutumis"sääntöjä" et jos meet kouluu jossai "yllättävissä" vaatteissa mitä toiset ei viitti pukee nii kauhee arvostelu , se on siis eri asia et hautajaisii ei mennä missää huorakuteissa mut tälläne vitun järkyttymine ja arvostelu on niin ärsyttävää jos et ite kehtais tai haluis jotain pukee niin se on sun häpeä joten halt die fresse vaan :D

16 kommenttia:

  1. joo kaikkein eniten vituttaa semmoset mummot jotka kattoo nenänvarttaa pitkin jos on shortsit jalassa. oikeestaan naurattaa, siinähän kattovat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah joo nää mummot on parhaita XD kerran yks alko raivoomaan mulle bussis varmaa 15 min ajan et "MISSÄ USKONNOSSA EI PIDETÄ HOUSUJA?!" (mulla oli tosiaan shortsit ja sukkahousut jalas xd)

      Poista
  2. Aevan ihanat nuo shortsit ! ja joo samaistun jotenkin hiukkasen tuoho tekstiin : D

    VastaaPoista
  3. muaki ärsyttää toi, aina sillon kun harrastan rennompaa tyylii, liikun aika useinki kaikissa yli-isoissa t-paidoissa ja etenkin nyt kesällä oikeen ootan sitä mulkoiluiden määrää mitä tuun taas saamaan<3233 mulle kukaan ei kyllä oo ihme kyllä tullu sanoon suoraan tms, mut joo ilmeistä kyl huomaa et mitä kaikki miettii.
    mä nyt en vaan oo koskaan tajunnu, että mitä muiden pukeutuminen ketään muuta liikuttaa, mut joo, maailma on rankka paikka :d ärsyttävintä on ehkä just se, että luultavasti nää mulkoilijat tietää, että sulla on ne housut siellä jossain alla, ne ei vaan näy, mut silti pitää kattoa murhaavasti.... tosin pakko myöntää että mua itteä vähän ällöttää esim se, jos joku pitää legginsejä housuina mut en mä silti niitä mitenkään erityisesti huomioi tai ala huuteleen et hei legginsit eioo housut!!11!! joo end of avautuminen ::d

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo indeed!! haha mut joo monesti just huvittavaa ihan se järjetön mulkoilu..ite en yleensä ees huomaa muide vaatteita jos ne ei oo jotku tosi hienot nii positiivisesti kiinnittyy huomio mut ei tosiaa luulis jonku randomin vaatteet olevan muille ongelma ja siit huomaa nii millanen se ihminenki on (et eipähä ainakaa tarvii tutustuuXD)

      Poista
  4. Muutenkin toisten ulkonäköön / mihin tahansa negatiivisesti puuttuminen on turhaa! Ite oon eristäytynyt muista ku oon täynnä kaikkee kuultua shaibaa milt näytän :<

    Siisti asu ja löydetty mesta btw :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä ja ää ihan perseestä et sit "ajautuu" tollasee tilanteesee näiden ulkonäöstä paskaa puhuvien ihmisten takia tai sillee emt :/ kaikil pitäis olla niitä aitojaki ihmisii/kavereita ympärillä voisimpa mä oikeesti olla kaikkien aitojen kivojen kaveri :D
      ja kiitos haha onhan toi meiän takapiha kyl mun huoneen ikkunan alla ihan siisti mesta juu..XD

      Poista
  5. On se aika pöljän näköst jos näyttää ettei sul oo housui xd...

    VastaaPoista
  6. muakin ärsyttää toi niin paljon:D ja sit se kun yleensä mulla on just hame tai legginssit ja joku löysä paita, sit kun yks päivä laitoinki farkut jalkaan niin kaikki tulee sanoon kaikkee "omg sul on housut" "SUL ON HOUSUT" :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo just tää siis voin oikee kuulla ton mun päässä :DD...

      Poista
  7. Kiva perse-esiin-selfie :-D

    Mut hei asiaa toi teksti!

    VastaaPoista