oo sä turvassa mä oon enemmän elossa ku ikinä

214
mun vaari.
se osti 50 sellasta läpinäkyvää euron muoviboxia (klick) ja ylisti niitä ainaki puol tuntii eikä voi tajuta miten koko maailma ei oo älynny niiden fucking euron muoviboxien ihmeellisyyttä miten kätevästi ne voiki pinota ja laittaa ruoat sinne sisälle. "Mä heitin kaikki muun kipot ja kupit roskiin. Mummo vähän kyllä kiukutteli mut ei kiinnosta, se ei vaan ymmärrä näiden boxien mahtavuutta vielä." srsly en kestä XD äijä heittää kaikki astiat roskii ja nyt kaapit täynnä noita muoviboxi pinoja.....
sit menin sen kaa mäkkii ja se alotti tietenki sen tinkaamisen heti ekana niinku aina. 
"mistäs sä voisit antaa mulle alennusta?"
"en mistää valitettavasti"
"no anna nyt tää big mac ees kolmella eurolla"
jne...
..pls.....

IMG_2924

mun koko elämä meni muuten paskaks. sanoin ton äitille ja se huolestu. sit ku kerroin et kyse on puhelimesta se oli sillee "omg u kidding?!" joo.
tai siis en vitsaile vaan mun puhelin(=ELÄMÄ) meni paskaks että jesjoo hieno homma gg sabina. ihan oikeesti en todellakaan tiiä miten pärjään.
itken melkei jos oon yhenki tunnin tekstaamatta freddylle :( äitin mielestä tää ei ollu ees vakavaa?! 
vittu mielummin mä ottaisin ne halkeemat mun pääkalloon ku siihen näyttöön.

IMG_2931
kulta et saa edes ei oota 
              ota vittu yleisestä ei oosta

10 kommenttia:

  1. Hanki uus puhelin?:D vaikka sit kämänen halpisversio hetkeks mut kuiteskii

    VastaaPoista
  2. Hanki uus puhelin?:D vaikka sit kämänen halpisversio hetkeks mut kuiteskii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no sitä yritän just tän vinkuu porukoilt mut ku oot 15 puhelinta elämäs aikana rikkonu ni ne ei kauhee innostuneita oo iha heti :D ja nah mielummin mä ootan iha kunnon puhelinta ku en tarvii puhelinta mihinkää muuhun ku whatsappii ni en haluu mtn halpispaskaa ku en tekis mtn sellasel mil voi vaa soittaa jne :D

      Poista
  3. hajosin oikeesti ääneen tolle sun vaarille en kestä sitä :D:d miks se on noin..tommonen. mut joo puhelittomuus on oikeesti iha jees ku siihe tottuu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah nii i....se on muuttunu ihan oudoks jotenki muutenki ja ainii sit se selitti kui se on laihduttanu 20kg "mut silti juonu 50 kaljaa viikossa 8)"
      ja nojooo kyl tää oikeesti onki jollai tavalla iha jees mut ois paljo enemmän jees jos en ois nii riippuvainen freddystä :(

      Poista
    2. aa no nii.. mut joo nii toisiaa nyt vast mullaki välähti miks et sit tekstannu mulle ku rikoit puhelimes (yllari) mut nii ni nii.. emt jos haluut puhuu ni voijaa skypettää tein uuen skype meinaa et nii.. :D

      Poista
    3. mul on nyt uus puhelin! :) nii koita nyt txt?

      Poista
    4. oke pistä mulle instas viestii tai jtn must tuntuu et annoin väärä numero vrm tai jtn koska en oo ainakaa viel saanu mtn viestii :I

      Poista
  4. ite sain rikottuu eilen mun puhelimen.. muuten oon meinannu pitkää jo kysyä, minkä kameran omistat? :)

    VastaaPoista