ZTAKE ME BaCK WHERE I DO BeLONG

 photo DSCF0157_zps80042655.jpg

"ei noin voi tehä"
mitennii justha me vittu tehtiin

 photo aaaaddd_zps3ed87948.jpg  photo DSCF0952_zps9d4facda.jpg  photo IMG_4544_zps40e2b434.jpg photo IMG_1761_zpsf1c016fe.jpg
 photo aweae_zps0dc3cb3b.jpg
mä voin kertoo teille
tää malesia lento juttu on illuminatin temppu peittää ukrainan tapahtumat.
niin se vaan on ;))) se lentäjä salee osa illuminatii
sitäpaitsi, boeing 777, ja se illuminati kirjan nimi on 777 ;)
mut on mulla muitaki teorioita


mut tbh mä oon kyllä yks iso luuseri.
pikkuhiljaa oon alkanu miettii mitä vittuu mun elämästä on tulossa


18 kommenttia:

  1. mitä muita teorioita sulla on Xd?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. unohin ne jo XD
      paitsi muistan yhen jutun siel koneessa oli yhe kalliin mikrosirun haltijat ja joku halus tappaa ne koska nyt ku ne kuoli nii sen mikrosirun omistaja muuttu haha

      Poista
  2. ei mut oikeesti kyllähä se peittää koska enne malesia kone hässäkkää kaikkial oli krimist kaikkee ja venäjäst mut nyt on jotenki ollu hiljasempaa tai sitä tietoo ei oo tullu sillee pakol kaikkialt ::DDDDDDDDDDD

    VastaaPoista
  3. Kuka toi toine tytsy on?
    Ootte kauniita molemmat!
    Tsemppii sabsukkainen, sust voi tulla viel mitä vaa! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. inka, mun paras kaveri :) kiitos!
      haha kiitos paljo yritän tosissaa kyl tsempata nyt elämäs!

      Poista
    2. eiks helmi ookkaa enään sun paras kaveri ? siis ei mitenkää tunkeilevasti mut ihmettelen vaa !:D

      Poista
    3. oonnn sekin mut se nyt asuu siellä thaimaassa et en siitä nyt sillee puhu tms ku se ei oo sillee mun elämäs tällein u know :D
      mut siis joo se on mun toinen paras kaveri :)

      Poista
  4. Millasia blogeja luet? :) liitytkö helposti mihinkään blogiin lukijaksi?

    Oot kaunis ja fiksun oloinen, sun elämästä tulee hyvä jos teet siitä hyvän ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. luen kaikenlaisia blogeja itseasias :D iha niinku jostai lifeofsiljasta kaikkii tosi ug shittii haha mut öö en osaa sanoo liitynkö helposti ku en törmää mihinkää uusii blogeihin ikinä :D et en todellakaa eti mitenkää uusii blogei tai muutenkaa tuu vastaan mut kyl mä yleisesti varmaa aika paljo vaadin, et pitää olla tosi persoonallinen ja erilainen

      kiitos :)

      Poista
  5. uskotko tohon illuminati hommaan ? ;O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. .....XD toi oli enemmänki ehkä läpän puolella heitetty u know
      en usko mut eihä sitä oikeesti kyllä tiiä onks sitä ;)

      Poista
  6. mihi sun kuvat on hävinny?

    VastaaPoista