rakentelin taivasta helvettiin

 photo afsasf_zps3ff0858b.jpg photo asd_zpsd840f6b3.jpg
 photo AD_zpsa3582f9a.jpg se on niin perus et otan about 900 kuvaa ja hyvällä tuurilla yks onnistuu. tälläkin kertaa vaan ne pari joissa en kattonu kameraan. 
värjäsin täs vähä aikaa sitte just muuten nää hiukset. vaikka oonki koko elämäni värjäilly kaikkee mahollista kaikkien ihmisten hiuksiin niin täs oli silti aika paljo haastetta saada näi iso väriero sillee hyvän näkösesti laitettua, varsinki yksin laittaessa. laitoin myös 2 kertaa värinpoiston latvoihin mut laimensin sitä niin paljon et ei nää ees vaalentunukkaan sit :D mut siis oon kumminki tyytyväinen
oon nyt ollu jotenki vitun upset koko päivän joten alan nyt pelaa lolia. se on ku perseiden vetämine sillon ku tarvii, meinaan niinku siinä unohtaa samal taval kaiken minkä haluski unohtaa

49 kommenttia:

  1. Jos laittasin paperipussin sun päähä oisit täydelline

    VastaaPoista
  2. Aaaaa loli kyl vie kaikki paskat ajatukset pois :3 Ja ihanat hiukset♥

    VastaaPoista
  3. heihei oot ihana<3
    ja sun perseessäkää ei oo mitää vikaa :))))))))))) hehe

    VastaaPoista
  4. viimeks ku näin sut ni ei sul iha noi isoo persettä ollu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. isoo? :Dd tässäkää todellakaa mikää iso oo, tsekkaa esim kuvakulma joka vaikuttaa kaikkeen eniten ja mieti vähä enemmä

      Poista
    2. ihan saatanan selvä

      Poista
  5. hulluu mikä kroppa sul! mite oot treenannu sun berberiäs:O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ahaha juu niimpä nii :DD joku tääl vähä katkera? ja vitun tyhmä jos ei osaa ajatella mitä kuvakulma tekee.
      mut kiitti eka ano ja en oo mitenkää paitsi oon nyt käyny jonku reilu kuukauden salilla mut tuskin siitä näkyy vielä mitää tuloksii, anyways treenaan siellä PELKKÄÄ alavartaloo

      Poista
  6. miten oot noi hoikka? :o liikutko tai syötkö jotenki ?:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon yrittäny lihottaa koko elämäni-.- oon yrittäny syyä ihan vitusti kaikkee ja varsinki kaikkee rasvasta enkä oo koskaan oikee liikkunu ja oikeestaa vihannu urheiluu. et joo en tee mitään hoikkuuden eteen todellakaan mutta tälläne ei oo mun unelmavartalo ja siks oonki aina halunnu lihoo

      Poista
  7. oot kuuma ja sun perse on täydellinen ja oot muutenki ihan täydellinen ja ALSDFKLAKDSFLLKSD !!! >:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. askjd äää mitä kiitos vaa ite just se täydellinen.. D:

      Poista
  8. Vastaukset
    1. mä laitoin sillon siihe loppuun et ei tää oo mulle kumminkaa mikää uskonto vaa ajatusmaailma (no, niinku buddhalaisuus periaatteessa onkin.) ja kyllä ajattelen vieläkin sen olevan mahtava ajatusmalli (ja paras "uskonto") mutta mikää tällänen ei oo millää tavalla aktiivinen osa mun elämää eikä oo koskaa ollukkaa

      Poista
  9. aa miten sun kroppa on noin täydellinen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. öä mitä ei kyllä oo, varmaa näyttää kuvas paremmalta mut kiitos :o
      tää on mun mielestä täydelline kroppa tai ehkä vähä läskimpi ku nää mut silti
      http://data3.whicdn.com/images/82986053/large.jpg
      http://heartymagazine.com/wp-content/uploads/2010/03/american-apparel-best-butt-contest-winner.jpg

      Poista
  10. mist toi musta paita o? :Dd

    VastaaPoista
  11. wou rajota vähä, oot nii täydellinen! :3 noi hiuksetki on tosi kivat :) & omg mun on pitäny aikoi sitte kysyy: mistä toi pipo on? :D

    VastaaPoista
  12. Kivat hiukset :)
    http://pink-sparkling.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  13. vaiha sun etunimi nii saan sen :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun nimi on kauhee XD en osaa kuvitella miltä se kuulostaa toisille
      haluisitko mun tokan nimen: Virginia ?

      Poista
    2. kyl se kelpaa mistä vedät noita nimiä XD o

      Poista
    3. pikemminki mist mun äiti vetää XD

      Poista
  14. damn noi sun hiukset on upeet!!

    VastaaPoista
  15. oon pettyny siihe et sustaki on tullu tollane swaghoro

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha tbh älyyn mitä tarkotat tän postauksen perusteel
      mut mul on joka päivä iha eri tyyliset vaatteet yms tästä blogista saa aika ykspuolisen kuvan kaikesta et vaik älyynki hyvin mitä meinaat nii ei oo tullu kyl.

      Poista
  16. Oot tosi "outo"ja tosi kaunis ja kaikkee :D en oo törmänny samanlaiseen tyyppiin koskaa :D siis hyvällä tavalla ! :) oltii joskus samalla ala asteella tosin oon sua 3 vuotta nuorempi.. :D

    VastaaPoista
  17. ''oon pettyny siihe et sustaki on tullu tollane swaghoro''

    ......En edes lähde sen enempää kertomaan siitä, miten ultimaattisen typerältä koko termi ''swaghoro'' kuulosti..

    Tämä on taas niitä hetkiä kun ihmisten (luultavasti hyvin varhaisen kehitysvaiheen) ajatusmaailmat ei vaan mene
    mulla suodattimen läpi. Mut hey, tätähän se, teit mitä tahansa, niin olet hutsu/tekotaiteellinen/itsekeskeinen/tekopyhä tai..
    no.. ''swaghoro''.. :D Voiko tästä maailmasta kirjautua hetkeks ulos? :D

    Pähkinän kuoressa: Pukeudu kuule tyttö just kuten tahdot, tee mitä tahdot, äläkä sä täällä liikaa lue nuita kommentteja,
    äläkä missään nimessä sen kummemmin pureudu niihin! Ei ketään ole tarkoitettu täällä toisten muotteihin mukautumaan,
    menköön hyvä anonyymi keksimään muuta luettavaa, jos ei kelpaa!
    Itsekin olen niin fiilis-pukeutuja, että ymmärrän. Toisinaan kuljetaan hyvinkin 'tomboymaisessa' olemuksessa, toisinaan kroppaa myötäilevemmissä, naisellisissa asuissa. Ja siinähän ei muuten minkään mallin ulkopuoliset tule sanomaan olevan mitään väärää! :D Jatka vaan samaan, omaan malliis. Kyllä ne ihmiset ymmärtää/tykkää/hyväksyy, kenen kuuluukin ja tarvii. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha joo oot niiiin oikees!! tiivistit just täydellisesti kaiken, aina nyt tulee leimatuks jokski :D
      mut JES oikeesti mahtavaa et joku on tälläi "samanlainen" ja ymmärrät varsinki just tän et vaik joka päivä voi olla iha eri tyyli!
      Ja jep todellakin jatkan, ja jatka säkin :)
      kiitos<3

      Poista
    2. Joo, tähän on tullu törmäiltyy itsekin sen verran, että I feel u bro.. :D
      Ei hätää, kyl täällä on aina läjä meitäkin, jotka ymmärtää täysin! ;) I shall, kiitos itselles! ♥

      Poista
  18. onks noi tatuointi-legginssit kans thaimaasta? haluun tollaset D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ?XDDD oon kyl ihan ite piirtäny noi jalkaani noi on vaa mustat ohuet sukkahousut siin päällä :D

      Poista
  19. sie miun tyttöni osaat elää!

    VastaaPoista