?????????????

 photo IMG_4135_zps9bda7e07.jpg  photo rrrrrrrrrrr_zps20364bbc.jpg  photo IMG_4450_zpsa39a8d98.jpg
 photo IMG_3734_zps9eff7123.jpg
 photo IMG_4088_zps15a5c12b.jpgbtw mun tumblr ja insta
FOLLOW4FOLLOW<3333333!!!!1
 photo DSCF0906_zps873a75f7.jpg    photo addd_zps01add075.jpg
ja joo eli mulle tul tosiaan tälläne kasvain naamaan et eka se ilmesty tohon otsaan et mulla ei todellakaan oo tollanen pyöree otsa vaan sellanen littee. sit se putos päivien kuluessa tohon silmien väliin et silmäluometki turpos :D nää on ihan hirveitä kuvia musta palaneella nenälläki vielä mut iha vitun sama 
anyways, näyttää aika kauheelta näissä kuvissa mutta sillon ku se ei ollu tossa silmien välissä vielä nii olin ihan rakastunu mun uuteen naamaan ja päätin jo et teen isona jonku kauneusleikkauksen että saan tollasen "täytteen" koska se tuntu jotenki korjaavan niin monta asia mitä oon aina vihannu mun naamassa
olin surullinen sitkun se lähti vaik mun poikaystävä haukkuki mut alienin näköseks toi kasvain naamassa mut silti oisin halunnu et se jää siihen silmien yläpuolelle :(

tänää oon nauhottanu loli pelii enkun opelle ja kuollu ku freddy on lähettäny mulle nii täydellisiä kuvia siis tiiättekö sellasen hetken aina ku tajuu miten täydellinen oma poikaystävä on ja sit meinaa seota haha ok oonkoha vähän nolo.. mut siis oon vieläki 18vuotiaana ja melkei 10kk seurustelun jälkee just sellanen lapselline teini joka on just ihastunu ja on sillee "omgomg se on nii söpö!1" mä vieläki ihkutan kavereille jotai tosi lapsellista "arvaa miten söpö se tänää oli<3<3" ... voi jeesus XD mut miks en ois aito

20 kommenttia:

  1. Hui ootpas palanu pahasti :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei näis kuvis ees oo viel pahasti :D mulla meni yhes vaihees koko iho iha niinku kirkkaanpunaseks ja sit täynnä valkosii vesikelloja ja kaikki ihot lähti haha

      Poista
  2. ÄÄÄÄÄÄÄÄ se näyttää pelottavalta tos nenässä :DD en tiiä miten oot kestäny mä olisin saanu jonku paniikkikohtauksen siihe asti et se olis pois ja ravannu joka lääkärissä poraamassa XD muttaaaa siis en tajuu miten tollasen kasvaimen voi ees saada kerro en ymmärrä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDD siis todennäkösesti se tuli sukelluksesta ku on 12 metrissä nii siin on niin korkee paine sen maskin alla :D sit oon kyl myös lukenu et ihon palamisestaki voi turvota mut oon aika varma et sukelluksesta ennemminki

      Poista
  3. ps ja onks toi thaimaa se näyttää ihan täydelliselt paikalt tahon sinne <3 onks hauskaa

    VastaaPoista
  4. ekasta kuvasta tuli eka semmone fiilis et "wow mäki haluun tonne ja toi on nii ihanan näköstä jajaj aah!<3" sitte toine "like if u see it XD". Tiiäks yhtää mist toi kasvain o? D: & iha hyvä vaa et ihquttaa kuinka täydellinen poikaystävä on, eikä oo sillee boring meininki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah ja siis joo selitin tos ylempänä mistä toi kasvain tuli :) ja niii ois se tylsää et pitäis toista vaa jonai itsestään selvyytenä :D

      Poista
  5. seuraaan sua ig ja mua on sikana pelottanu et sua haittaa se, mutku tykkään niiiin paljon sun kuvista ja ulkonäöstä ja sä inspiroit mua nii valtavasti etten haluu unfollatakkaa ;__;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mitäää :D selasin just mun follaajat läpi eikä siel ollu ketää kenestä mul ois mitää pahoja ajatuksia? :D oot nyt kyl ihan höpsö mul ei 100% varmasti oo mitää sua vastaan XD kiitos toosi paljon!:)

      Poista
    2. noku muuttelit sillon joskus sun nikkii ja joku oli kysyny jotai ni sanoit et yrität saada follaajii pois tai jotai XD haha en kyl oo varma...ja ei me tunneta mitenkään :DDD

      Poista
    3. aa eiku mul oli vaa sellane outo koodi nikki ku en halunnu jotenki et ihmiset löytäis mua igst tai jtn en ees tiiä

      Poista
  6. mikä sun lolinick on?

    VastaaPoista
  7. siis muka sun poikkis on:D ? toi freddy?

    VastaaPoista
  8. XDDDDD oot oikeesti ihanin♥

    VastaaPoista
  9. sabinaa :DDD missä maissa oot käyny? onks sua ikinä pistäny meduusa? käviks sulle thaikuissa mitää erikoista vedessä? snorklasiks ja oliks siel turvallista? mitä maata suosittelisit snorklaajalle? :3 kauhee kyselypommi ja saako sulle tulla puhuun fb? xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. öö thaimaas moonta kertaa sit vietnamis saksas ja just viro&ruotsi blabla ja sit kreikas kypros alankomaat lontoos intia norja puola ja jtn
      ja ei mua oo ei siellä oo yleensä kauheesti meduusoita ja niistä pidetää myös huolta turistipaikois ettei oo jne:) mut mun pikkuveljee kyl pisti kerran mut se oli jossai random paikas et ei niit yleensä oo missää.
      öö en muista käviks mulle mitää erikoista, ei kai sit :D osaa varoo koralleja ja merisiilei jne ni ei siel mitää ihmeellist voi tapahtuu
      ja joo snorklasin joka päivä ku me oltii just sillä snorklaus/sukellus saarella et oli koko rannan pitusesti joka paikas korallii et pääs siitä heti snorklaamaa:) ja no emmä nyt kaikis maailman snorklausmaissa oo käyny mutta thaimaata ainakin. et siellä on esim yks näistä "maailman ihmeistä" eli yks maailman hienoimmista koralliriutoista!
      ja saa toki tulla puhuu :D

      Poista