anteeks mut oon avoin

 photo Snapshot_201403122_zps82a4e9e3.jpg  photo eeae_zpsb3f9cc68.jpg  photo CYMERA_20140315_153918_zps1ab54b16.jpg  photo Snapshot_2014031520_zps4d7c4a50.jpg  photo asddd_zps58173a29.jpg
jonain lyhyinä minuutteina mä aina unohan mun elämän, sitkun palaan taas tähän maailman se on sellanen niin epätoivonen tunne, samanlainen varmaan ku itsemurhaa yrittäny huomaa olevansakki elossa
en tiiä miten tuun selvii tästä koko vuodesta, ihan oikeesti en tiiä. en enää ainuttakaa positiivista asiaa vaikka oon semi-positiivine ihmine ollu mut nyt, ei. ei tuu olee mitää muuta ku täyttä paskaa , nii monta eri asiaa.
onks mun pakko elää mun elämä enkö vois vaa muuttaa nyt heti saksaa freddyn luo. se on kaikki mitä mulla on.
mä en enää ikinä tee laittomuuksia. päätin et oon tehny nyt vittu iha tarpeeks paskaa koko elämäni ajan ja on se kiva sit hakee poliisikouluu rikosrekistereillä. ja mikä vittu tää mun lukion käynti on..
ei mun pitäny olla täällä mihin oon nyt päätyny.

32 kommenttia:

  1. mitä laittomuuxia oot tehny :0

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ...:D en haluu oikee ees kertoo mut toivottavasti jo kaiken mitä voin keksiä tai haluta tehä, et atm ei tuu mielee mtn uutta mitä voisin ikinä tehä ja toivon ettei tuukkaan jne

      Poista
  2. miks oot edes menny tekemään mitään tommosta jos oot ollu koko ajan hakemassa poliisikouluun? eikö sulla sen vertaa oo ollu järkeä päässä?

    VastaaPoista
  3. no ois ehka pitäny miettii sitä poliisikouluun menoa ennenku menit spreijaamaan ;> tässä kuitenkaan mitään 12v lapsia enää olla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä, toivon iha Suomen puolesta ettei sabina pääse poliisikouluun, tollasella hälläväliä-asenteella kulkevii poliiseja ei tarvita missään. Auktoriteetti puuttuu.

      Poista
    2. kyllä mä pääsen :) kysyin niiltä poliiseilta ne sano ettei vaikuta oikeestaa juuri mitää

      Poista
    3. Mut kuka helvetti sut haluu palkata?

      Poista
    4. moni, ei se nii mustavalkosta oo, läheskää kaikki työnantajat ei selvitä sitä, se poistuu kumminki ajan kanssa yms

      Poista
    5. kai tajuat että sun blogit ja tekstit, kuvat ja kaikki, eritoten kommentit ovat k a i k k i en nähtävillä. Tsägällä sun blogia ei tulla koskaan löytämään mutta ei se nykypäivänä niin hankalaakaan ole. Jos sun tuleva työnantaja tms näkee kommentin .."läheskää kaikki työnantajat ei selvitä sitä", ni mitään duunia on turha odottaa. Nimenomaan aika hälläväliä asennetta. Itse en palkkais sua näiden juttujen perusteella. Kaikella rakkaudella pidän sun blogista ja sen omaperäisyydestä. Tälläinen varoituksen sanainen vaan. Ja toivottavasti tavoitat sun unelmat. Itse tiedän mitä on elää epäilijöiden keskellä. Mutta fakta on aina faktaa ja jos tosiaan pidät näistä suunnitelmista kiinni niin itse oisin vähän varovaisempi juttujen suhteen. Tai sitten vaan menet asenteella että jos ei sun tuleva työnantaja kelpuuta sua tälläisenä kuin täällä blogissa olet, niin sitten saa etsiä toisen työntekijän. Mutta tosi juttu on että sun mahdollisuudet tippuu vähintään puoleen jos joku tuleva pomo tän blogin näkis. Mä elän bommaajien ja graffiti wraitterien keskellä. Ei tarvi kauheen fiksu olla tajutakseen ton rakkaudentunnustuksen taakse. Joku snitch ku menee nytte antamaan vinkin susta poliisille niin se on sitte rahoille ja maineelle iso heippa. Mä en todellakaan tunne sua, mutta oletko kans kelannut että oletko psyykkiselä tasolla pätevä ja pääkopasta ihan balanssissa tota poliisin uraa ajatellen. No tottakai tälläisetkin asiat selviää testeissä ja kokeissa, mutta good luck vaan! Näytä meille mihin pystyt.

      nimimerkki: fobba on kusipää, ja yritän auttaa lajitovereita.

      Poista
    6. ainiin ja, "kysyin niiltä poliiseilta ne sano ettei vaikuta oikeestaa juuri mitää" .. Oliskohan kenties ollu jotain poliisisarkasmiläppää? ... jos ajattelet noin joka kerta kun teet jotain pahaa, niin kyllä asiat sit pikkuhiljaa alkaa vaikuttamaan sun tulevaisuuden suunnitelmiin. Ei graffitien tekeminen oo mikään pikku juttu kun niistä jää kiinni. Ite oon hakenu töihin missä piti koneella kirjottaa ("luottamustehtävä"), niin siihen vaadittiin jo supon turvallisuusselvitys. Kuumotti jo vaikka mulla ei ollu rikosrekisteriä. Koska tiedän tyyppejä joita on skipattu ihan tavallisista duuneista siks, että ollu rikrekissä vaikka kännipäissään toilailu, ihan jopa vanhentuneistaki rikrekeistä voidaan skipata. Ni jos sulla on vielä voimassa oleva rekisteri, ja vieläpä pitkä lista rekisterissä, ni on se aika epätoivosta hakea poliisikouluun. Vaikutat kans ihmiseltä joka kavereiden kesken vois vaikka poltella dänkkiä. Pajarin poltto voi näkyy vielä 2kk päästä sun veressä, ku sulle tehdään huumetestit jossai poliisikoulussa. Muista tälläset asiat. Get your facts straight ja hanki lisää tietoa asioista ja paranna tapas jos oikeesti haluat sitä mihin pyrit. Nyt vaan armeijatyylillä eteenpäin.

      Poista
    7. ^tää anonyymi pelasti mut hermoromahdukselta kiitos ja aamen.

      Poista
    8. Mä oon ihan oikeesti ymmärtäny tän kaiken jo, tiiän että mun blogin voi työnantajat löytää mutta en osaa vaan välittää jostain asiasta joka tulee vaikuttamaa mun elämään joskus monen vuoden päästä. Joo tiiän ei ehkä niin järkevää mut en vaan välitä niin paljoa koska välitän nyt tästä hetkestä ja se on sitte sen ajan murhe ja kumminki elämässä kaikki on loppujen lopuks kääntyny hyväks, ja niin tulee myös tapahtumaan :)
      Ymmärrän että tää on vakava juttu, tottakai on paljon vakavampiakin esim toisen ihmisen vahingoittamine mutta on tääkin vakavaa ja siks tätä kadunkin.
      Mä olin itseasiassa just puol tuntii sitten poliisiasemalla ja en tuu saamaan mitään rikosrekisteriä tästä enkä sakkoja vaan sovin vaa korvauksista jkl kaupungin kanssa, eikä se ollu mitään sarkasmia muutenkaa kyllä mä erottaisin sellasen:D
      Ja mä en polttele, mun kaikki kaverit kyllä polttaa ja tiiän noista kui kauan se näkyy missäki eritteessä. Oon muutenki ollu tyylii aina se "järkevin" , vertaa siis ihmisii kenen kaa oon ollu et en oo esim koskaan varastanu vaik kaikki muut teki sitä koska mun mielestä se on vaa niin väärin. Musta saa varmaan aika huonon kuvan just täällä, eikä tietenkää mitää syvällistä kuvaa millanen oon mutta ymmärrän tosiaan mitä halusit sanoo ja sillee "arvostanki" et kirjotit noi paljo vaa mun takia :) oikeesti siis!
      Oon kyllä ottanu selvää poliisin ammatista ja mun "suunnitelma" on itseasias opiskella supoon asti, enkä aio varmana enää tehä mitää tällästä. Mutta onneks ei oo nyt rikrek nii ei oo tulevaisuuskaa pilalla

      Poista
    9. siis mitä... sää et käytäkään huumeita?! mä oon aina ollut siinä uskossa että sä käytät huumeita all the time. Rispektit sulle jos nyt oikeesti et käytä mitään. :)

      Poista
    10. ? En todellakaan käytä enkä oo oikee koskaa käyttänykkää , mul on aina ollu sellanen "periaate" tai sillee et en vaan ite haluu. vaik mua ei kiinnostakkaa et kaikki kaverit käyttää tms et paheksuisin mitenkään niitä, mut mä oon aina se joka seisoo vaik just sen pajari ringin ulkopuolella

      Poista
  4. haleja, toivottavasti piristyt ;_;

    VastaaPoista
  5. Koita kestää, voithan aina yrittää? Luulis kuitenkie että jos kyse on spreijaamisesta(?) nii on pahempiaki rikoksia ettei se ois ni iso juttu kai en tiedä. Kaikki me ollaa tehty jotain tyhmää ja ehk viel laitonta.

    Haleja ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii onha niitä pahempiaki, onneks ei oo kuitenkaa niitä kaikist pahimpii tullu tehtyy xd ja nojoo jotkut vaa vähä enemmä..kiitos♥♥

      Poista
  6. Ich spreche leider kein finnisch also habe ich deinen Text bei Google Translate eingegeben und habe jetzt nur eine Frage : WTF ist passiert?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ich hab schon viel scheiße gebaut in meinem leben aber jetzt wurde ich von der Polizei beim Graffiti sprayn erwischt und muss jetzt große strafen bezahlen
      jetzt bin ich auch vorbestraft aber das war echt die letzte dumme Sache die ich mache , und ich mach nie wieder so irgendwas dummes

      Poista
  7. Kävin mainostamas sun blogia! Kirjotat tosi hyvin ja omaperäsesti,tykkään blogistas ihan sikana koska tää on niin erilainen ja omalla tavallaan niin taiteellinen! Arvostus sua kohtaan on todella suuri!:)

    VastaaPoista
  8. Kyllä se siitä. :) Kaikki tekee paskaa aina välillä, jotkut enemmän, jotkut vähemmän. Tärkeintä on se, että nyt kaduttaa, koska ilman sitä et vois sanoa oppinees mitään.

    Tuntuu paskalta, mutta ajan x kuluttua se on pistävä muisto vaan. Oot niin nuori vielä kuitenkin. Tsemppiä!

    + Cool, että osaat niin hyvin saksaa! Ja että sulla on saksalaisia lukijoita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä toi on ihan totta :) nythä se tuntuu tietenki just kaikista hirveimmältä
      Kiitos iha super paljon, hullun kiva ja piristävä kommentti :)
      ja joo mustaki on siistii et mul on saksalaisii lukijoit!

      Poista
  9. Voi eij oot niin upee & kaunis kuvissas! Onneks pääset sinne poliisikouluun vaikka spreijailitki, mutta just söpööhän toi vaan oli joltain osin (aliskan teksti siis) :) Oootsä tiennyt jo kauanki meneväs poliisikouluun? :o jotenki on semmonen tunne et oisit ennenki sanonu tosta, mutta en oo varma..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kiitoss!<3 ja oon mä sanonu varmasti ennenki :) monta vuotta sitte jo päätin

      Poista
  10. sanoit ettet osaa keksiä mitää rikosta minkä voisit tehä mitä et oo viel tehny mut sit sanot ettet oo koskaan varastanu tai käyttäny huumeita? siinhä ois jo pari "helppoo". ei siis sillä että sun pitäis rikoksii tehä vaa sitä et puhut ristiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pelkäsinki et tätä lausetta ei ymmärretä:D pointti oli siis "MITÄ VOISIN TEHÄ" eli mitä MÄ voisin tehä. en vois esim ikinä varastaa. (enkä mä sanonu etten IKINÄ IKINÄ oo käyttäny)

      Poista
    2. eli niinku uskon et oon nyt tehny kaiken mitä voisin tehä siinä mieles et on asioita mitä en vois ikinä tehä

      Poista
  11. Mitä perseen paskaa mä just luin :D

    VastaaPoista