tajusin just et oon käyny 4 eri maassa viimesen 4 kuukauden aikana

 photo DSCF0462_zps04ada757.jpg
 photo aaa_zpsce154910.jpg
 photo DSCF0787_zpsb59bad4b.jpg  photo asfaf_zpsf3ada47c.jpg  photo DSCF0775_zpsc436f84c.jpg sori paskoista kuvista mut mun paras kaveri (helmi muutti siis thaimaaha vuos sitte) tuli suomee lomalle ja on nyt asumas meillä<3

Mä tulin siis 2 tuntii sitte kotii , mut joo eli suurin osa ajasta me oltiin Koh Taolla joka niinku sukellussaari eli sukelluskouluja on tyylii 10 metrin välein rannalla ja joka maalle melkei oma et me mentii tän saman suomalaisen kautta mis ollaa oltu ennenki.
Ku viime kerralla oltii sillä kuukausien reissulla kiertämäs Thaimaata nii koettii iha kauhee yöjuna ja vielä kauheempi lauttamatka just tonne saarelle ja olin vaikka kui kauan sen jälkee niiin helpottunu ettei tarvii enää ikinä kokee sitä uuestaa, esim siellä lautalla kaikki 200 ihmistä vaa oksenteli ja itki lattialla tuskissaa ku ne aallot oli jotai 5 metrisii ja olin varma et se koko paska uppoo...
Nii meinasin jo kuolla ajatuksesta ku kuulin et me mennää taas sillä samalla junalla ja lautalla mut ei onneks ollu tällä kertaa paha!
taino se yöjuna oli semi mielenkiintonen et tällä kertaa siel ei ollu ees ovia tai ikkunoita ja juna täynnä vaa kaikkii varkaita ja rottia ja kaupustelijoita ja 5 minuuttii ennen junan lähtöö ne viel hitsas jotai vaunuja kiinni toisiinsa ("safety first" ja sillee niinku siel aina mainostettii!)
ja aamulla 6 siellä kieku ihan oikee kukko! :D
ja siis just kaikkee tällästä mut just parasta vaa koska miks menis aina tonne asti näkemään pelkkii täydellisii rantoja ja koralleja eikä mitää sellasta oikeesti "pysähdyttävää" if u know what i mean.

Mä ostin siis Bangkokista vedenkestävän kameran (mul ei kuitenkaa ollu aikaa ettii sellasta kertakäyttöstä minkä oisin alunperin halunnu nii jouduin ostaa sellase ihan kunnon kameran mut mun oli pakko saada se ku oon aina kärsiny reissuilla ku ei oo)
Ja ainii omg Bangkokissa siinä meiän hotellin vieressä räjähti pommi ja monii kuoli ku siis nää protestit u know :|

15 kommenttia:

  1. voiks kuokkalas asuu jos on normaali ihmine?

    VastaaPoista
  2. Omgx3 sun elämäs:o :D

    VastaaPoista
  3. Ihanalta vaikuttaa sun reissut! Varasitko siis vaan lennot thaikkuihin kaverisi luokse vai mitä?

    Musta kanssa olisi ihana nähdä oikeaa maailmaa eikä vain turistikohdetta. Annoit vielä lisäinspistä haaveisiini!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis menin oikeestaa mun perheen kaa! :D et tää oli vaa nyt "sattumaa" et helmiki tuli tällee suomee samaa aikaan jne

      Poista
  4. Tekisin mitävaan että saisin samnlaisen elänän kun sulla :D en tiiä onko toi nyt vähän oudosti sanottu, mut mun elämä on niin fakin tylsää ja sun tollasta kaikee siistii ja sponttaanii! ja oon vain kerran käyny oikein kunnolla ulkomailla ja sekin oli 3 kokonaista päivää,, päätähuimaavaa :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nojaa :/ onha se tietty siistii käyä ulkomailla mut se on vaa toosi pieni osa mun elämää eikä mun elämä oo mitää päätähuimaavaa tbh eikä usein ees mitenkää ilosta

      Poista
  5. sulla on ihana vartalo, oot kaunis.. sun elämäs on hulluu, siinä tapahtuu hauskoja asioita toisin kun mun:/ taidan olla täysin vastakohta:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. D: ää no kiitos kai :/ kyl se tääl blogis vaikuttaaki kai mahtavalta mut ei se oo iha nii

      Poista
  6. Love your blog! even tho i rarely understand a word of your posts :D ♥
    http://hibiskusblume.blogspot.de/

    VastaaPoista
  7. toi on ärsyttävää ku tot tekstii einää ku noi kuvat on tiellä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. öö mitä vittuu? :D en älyy mitä sä tarkotat mut taitaa johtuu sun koneesta jos et nää lukee tekstii mul ja muilla näyttää iha normaalilta?

      Poista