Ø? ooooook

 photo IMG_2091_zpsa3347b51.jpg  photo aasf_zps3b69511c.jpg  photo aaa_zpsdb8106e1.jpg  photo asd_zps848a94cc.jpg
Juhlittiin eilen mun 18v synttäreitä tän feimin bloggaajan kaa (eli tää jos ette tunnistanu tosta <33)
ja sit tää mun paraskaveri joka tykkää syömisestä ja pari muuta kivaa. paitsi mul ei oo kuvaa yöpaikan omistajasta, kai semi sad mut okei joo ompas taas laadukasta paskaa vitu vois lähtee ettii bikinejä keskustasta ku näköjää oon lähös 2 päivän päästä thaimaahan. (?!ok sit..)

26 kommenttia:

  1. lol oon aina lukenu että tän blogin otsikko on i rape kids XDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D noo ainaki oot saanu selville sen tarkotuksen

      Poista
  2. oi että oon ikävoiny tätä blogia

    VastaaPoista
  3. Onks toi mari matilainen toi "muuta" linkin alla oleva tyttö?

    VastaaPoista
  4. millä muokkaat kuvia? 8)

    VastaaPoista
  5. apua sä alotit taas bloggaamisen. sun postaukset ja kuvat on niin hyviä, olen iloinen nyt :DD
    tykkäätkö brooke candysta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :) ja enn oikee , ei se huonoo oo mut ei sillee sellast mitä kuuntelisin nii paljoo

      Poista
  6. oh shieeet mäki haluun thaimaasee :o

    VastaaPoista
  7. wuuuu millon oot tulossa takasin thaimaasta 0: ?

    VastaaPoista
  8. oot yks kauneimmista ihmisistä ketä oon nähny *___*

    VastaaPoista
  9. Wouu thaimaaseen :O sun täytyy kyllä sitte kirjotella siitä reissusta! :3 ja onnee tietenkin! Hieman myöhässä vain..XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo ja mul on hullun siistejä kuviiki kerranki! (edellisil reissuil täällä ni mul ei oo ollu ees kameraa..) mut en ottanu konetta mukaa ni pääsen päivittelee vasta sitku tuun täältä:( ja kiitti! :)

      Poista
  10. Millä värillä sä värjäät sun hiuksia? Ne on ihanan väriset :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. värinpoistoilla XD mut riippuu vaan siitä mikä väri alla ja myös et miten sen värinpoiston laittaa

      Poista
  11. heihei naine mikäsun tumblr?

    VastaaPoista
  12. et tiiä miten paljon mun suunpielet kaartu hymyy ku tajusin et oot taas alkanu bloggaa :D:D wää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. äää jee XD mullaki aina ku sä teet postauksen!:( oon vaa vitu paska kommetoimaa vittu

      Poista