näit kuvii on viel paaljon

 photo DSCF0314_zps7bd3c820.jpg  photo asdf_zpsfd08cc99.jpg  photo aawefsers_zpsf0e4b460.jpg  photo IMG_4185_zpsb021bc89.jpg  photo asd_zpsdc3aa448.jpg mä sain tuolla matkalla vihreet hiukset ja jäätävän kokosen kasvaimen otsaan (voin laittaa joskus kuvaa siit wtf se oli niin sick) josta se sillee päivien kuluessa "tippu" toho silmien väliin , se tuli siis vissii sukelluksesta siitä paineesta maskin alla 12 metrissä.
mä oon nyt heränny joka päivä 5 aamulla enkä saanu enää unta ja oon sit siirtyny pelaa lolia 7 tunniks kunnes helmi herää (bronze 5 ulos tnä honor me pls;) ja nyt mul alko hiihtoloma (hehe lomat lomien jälkeen on jees)
en aio varmaa kirjottaa tällästä ("joo tein sitä ja sit tapahtu sillee") enää, dont worry
btw just helminkaa puhuttiin miten vaikee on enää löytää monia sanoja suomeks ku puhuu koko aja englantii ,nii sitku pitää selittää jotain suomeks nii ei osaa enää selittää ilman kaikkia enkun sanoja, nytki oon eka meinannu kirjottaa tähä englanniks monii sanoja ku ei muista mitä siihe voi ees sanoo suomeks ku puhuu sillee spontaanisti :D

6 kommenttia:

  1. kerro pliis täst matkast lisää! Haluun kuulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kattoo nyt :D en oikee tiiä mitä kertois ku en osaa ehkä huomata sellasii asioita jotka on kiinnostavii ku mulle ne on ehkä nii "normaaleja" tai sillee

      Poista
  2. aika swag obey paita !!

    VastaaPoista
  3. Oho sähä oot niggaks muuttunu :D Näyttää ihanalta tuolla, *kateellinen* :D

    VastaaPoista